فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مولاوردی در جایگاهی نیست که نیروی انتظامی را محکوم کند، گفت: دستگاه قضا باید نسبت موضع‌گیری‌های بی موقع و نادرست امثال مولاوردی پاسخ دهد.

دستگاه قضا به موضع‌گیری‌های نادرست امثال "مولاوردی" پاسخ دهد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در  واکنش به اظهارات اخیر مولاوردی گفت: معتقدم دستیار رئیس‌جمهور با مطالب سخیف خود، دولت را به همکاری با جاسوسان آمریکایی متهم کرده است و روحانی باید به دلیل این اظهارات با وی برخورد کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارت مولاوردی در محکومیت نیروی انتظامی تصریح کرد: مولاوردی در جایگاهی نیست که پلیس را محکوم کند، نیروی انتظامی از فرماندهی مومن، متخصص و انقلابی برخوردار بوده و بهتر است که خودشان پاسخ این اظهارات نادرست را بدهند.

حبیبی  تصریح کرد: در شرایطی که همه نیروهای انقلاب باید به دولت کمک کنند، خانم مولاوردی می‌گوید قوه قضاییه مانع فعالیت‌های دولت است، او باید برای اظهارات خود مصادیق روشنی را بیاورد هرچند  بهتر است دستیار رئیس‌جمهور به وظایف خود برسد و درباره این موارد اظهار نظر نکند.

 وی با انتقاد از زیرسوال رفتن عملکرد قوه قضاییه در اظهارات اخیر دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی خاطرنشان کرد:  دستگاه قضا باید نسبت موضع‌گیری‌های بی موقع و نادرست امثال مولاوردی پاسخ دهد.

گفتنی است شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های آمریکایی با انتقاد از عملکرد قوه قضاییه به محکومیت پلیس در برخورد با زنان بد حجاب اشاره کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.