رشت -حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات در سال ۹۷ گفت : پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است

پاسخگویی به  درخواست‌ها و شکایات مشترکین از الویت‌هاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به تلاش مضاعف کلیه پرسنل شرکت در جهت کاهش نبود خوانی، پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده را ضروری برشمرد و گفت: پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است.

وی همچنین با اشاره به لزوم سهولت اعلام کارکرد صورتحساب از طریق سامانه تلفنی ۳۴۱۵، بر فراهم ساختن امکان پرداخت صورتحساب از طریق بارکد خوان در اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان تاکید کرد و گفت: شرکت گاز استان گیلان همچنین در جهت تسهیل روند پرداخت صورتحساب گاز راه های متعددی را برای پرداخت فراهم نموده و علاوه بر این به منظور فرهنگ سازی رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برنامه ای را برای تقدیر از مشترکین خوش حساب تدارک دیده است.

در ادامه این جلسه گزارش خروجی شکایات مردادماه به سمع و نظر اعضای کمیته رسانده شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید جهت مرتبط شدن شماره های اشتراک به تلفن ثابت مشترکین برای اعلام صورتحساب گاز هماهنگی های لازم با شرکت مخابرات بعمل آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.