فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت؛ امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس و بصورت همزمان ۲۲۴ پروژه عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با هزینه بری ۷۵ میلیارد ریال در ۶ دهستان این استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۲۲۴ پروژه در مناطق محروم خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوبعلی نظری  در حاشیه بهره برداری از پروژه های عمرانی دهستان ساق شهرستان زاوه، اظهار داشت: در راستای تخقق منویات مقام عظمای ولایت و محرومیت زدایی از مناطق محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در شش منطقه این استان به مردمان ۸۰ روستای محروم خدمات عمران، اشتغالزایی، فرهنگی و آموزشی ارایه می کند.

وی افزود: امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس و بصورت همزمان ۲۲۴ پروژه عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با هزینه بری ۷۵ میلیارد ریال با مشارکت مردم و سایر نهادهای مرتبط در ۶ دهستان این استان به بهره برداری می رسد.

نظری تصریح کرد: این پروژه ها شامل احداث، مرمت و تکمیل ۱۵۲ باب مدرسه، احیا و مرمت ۲۵ قنات، ۳ استخر کشاورزی، ۳ کانال آبرسانی و همچنین ۲ بند خاکی و دو پروژه بیابان زدایی در سطح روستاهای محروم ۶ دهستان استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه السلام گفت: از آنجایی که خشکسالی بعنوان یکی از مشکلات اساسی این استان بشمار می رود، از مجموع ۳۱۴ پروژه تعریف شده قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۹۰ پروژه معادل ۳۰ درصد به احیای قنوات و پروژه های آبرسانی برای توسعه کشاورزی در دهستان های هدف اختصاص داده شده است.

نظری خاطر نشان کرد: در حال حاضر از مجموع ۳۱۴ پروژه تعریف شده توسط قرارگاه، ۲۲۴ پروژه این هفته به بهره برداری می رسد و علاوه بر این چندین پروژه اشتغالزایی در دست اقدام است که به محض تکمیل گزارش نهایی آن ارائه خواهد شد.

منبع: تابان تربت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.