نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی نهایی نشده است.

انتصاب مدیرکل ورزش خراسان‌رضوی نهایی نشده است

به گزارش قدس انلاین ،  از روزهای گذشته بحث تغییر کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به‌گوش می‌رسید و حالا بعد از گذشت بیش از یک هزار و ۶۰۰ روز از مدیریت ضعیف و پر حرف و حدیث وی، وزارت ورزش و جوانان در نهایت فردی غیربومی را برای تصدی این پست انتخاب کرده است.

این طور که گفته می‌شود حکم فرزاد فتاحی مدیرکل سابق ورزش و جوانان سمنان برای حضور در مشهد و جایگزینی کوروش صبوریان ، توسط وزیر ورزش و جوانان امضا شده و مراسم معارفه وی طی چند روز آینده برگزار می‌شود.

این همه در حالی است که صبوریان در طول دوران مدیریتش در ورزش و جوانان خراسان رضوی انتقادات زیادی را بر جای گذاشت و مدیریت بدون کارنامه وی در نهایت به‌عدم تیم‌داری خراسان رضوی در بسیاری از رشته‌های ورزشی و نابودی برخی دیگر از باشگاه‌ها همچون مشکی‌پوشان در فوتبال و عدم حضور در لیگ‌های برتر در رشته‌هایی مانند والیبال، هندبال و بسکتبال ختم شد تا او با کارنامه‌ای تاریک به‌کارش پایان دهد.

با این حال بسیاری از نخبگان ورزشی مشهد و خراسان رضوی تصور می‌کردند که فرد جایگزین صبوریان از افراد داخل خراسان رضوی باشد، اما به‌یکباره وزارت ورزش و جوانان سورپرایز جالبی را برای اهالی ورزش خراسان رضوی به‌وجود آورد و فردی غیربومی را قرار است بر مسند ورزش دیار خورشید قرار دهد.

نصرالله پژمانفر با اشاره به اینکه انتخاب مدیرکل غیربومی برای ورزش و جوانان خراسان‌رضوی هنوز نهایی نشده است اظهار داشت: این مسئله هنوز نهایی نشده؛ عده‌ای می‌خواهند این مسئله را خاتمه دهند و انتصاب مورد نظر خود را رقم بزنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید یک فرد بومی را برای ورزش و جوانان استان خراسان رضوی انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های استان در این راستا استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.