مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «کلاغ پر» که یکی از آثار به‌نشر است، همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شکسته شدن حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه(ع) خبر داد

نشست نقد و بررسی کتاب "کلاغ پر" از سوی به‌نشر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی اظهار داشت: نشست نقد و بررسی کتاب «کلاغ پر» در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی ترویجی به‌نشر با عنوان «در پناه کلمات» برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه، پنجم مهر ماه با حضور «مهدی رسولی» به عنوان نویسنده اثر در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی برگزار می‌شود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: آقایان علیرضا مهرداد، محمد ریاحی، علی براتی کجوان و حسین عباس‌زاده به عنوان میهمان و منتقد کتاب و مجتبی انوریان یزدی نیز به عنوان کارشناس مجری در این نشست حضور خواهند داشت.

سعیدی اضافه کرد: نشست نقد و بررسی رمان «کلاغ پر» با مشارکت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: «مهدی رسولی» به عنوان نویسنده در رمان «کلاغ‌ پر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه درباره دفاع مقدس را برای مخاطبان گروه سنی بزرگسال روایت می‌کند که بیشتر حول محور خانواده و تأثیر و تأثر متقابل آن با جنگ است. تأثیر شهادت فرزند بر پدر و مادر، عاشقانه‌هایی از دو برادر و ... از موضوعاتی است که نویسنده در این اثر به عنوان محوریت داستان‌ها به آن‌ها می‌پردازد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.