خراسان جنوبی-حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی گفت: جنایت گروه تروریستی در اهواز به خاطر هواپرستی؛ پول پرستی؛ ایجاد رعب و وحشت و تفرقه میان مردم انجام شد, و متاسفانه زنان و کودکان و مردم بی گناه بیشتر مورد حمله قرار گرفتند.

امام جمعه شهر طبس: عملیات ترویستی اهواز روسیاهی دشمن را بیشتر نمایان کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،"حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی" امام جمعه شهر طبس  شامگاه روز چهارشنبه (چهارم مهرماه) در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات شکست حصر آبادان؛ که با حضور جمعی از مسئولین خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم مومن و ولایی شهرستان بشرویه و در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد؛ با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان و معاندین جمهوری اسلامی و به ویژه کشورهای حامی تروریست ها که از پیروزی های این نظام الهی در دستاوردهای علوم نوین به وحشت افتاده اند ؛توسط مزدوران جنایتکار خود عملیات تروریستی اولین روز از هفته دفاع مقدس در شهر اهواز را رقم زدند و زنان و کودکان بی گناه را وحشیانه مورد حمله قرار دادند.

وی با تحلیل از چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی هم گفت :ائمه اطهار علیه السلام امام بودند؛ ولی حکومت در اختیار نداشته اند و توسط غاصبین خلافت همچون معاویه و یزید علیه العنه در مقابل ائمه اطهار علیهم السلام فتنه گری کردند.

 حجت الاسلام محمدی گفت: در زمان قیام آقا اباعبدالله الحسین(ع) یزید و مزدوران او هر چه در توان داشتند و با هر عمل جنایتکارانه مقابل امام حسین(ع) دست به جنگ و خونریزی زدند و اهل بیت آن حضرت را به اسارت بردند. وی با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی هم گفت: انقلاب اسلامی ایران هم شباهت زیادی به انقلاب عاشورا دارد؛ چرا که در اوایل انقلاب نوپای اسلامی دست به هر جنایتی زدند؛ تا به اسلام و انقلاب ضربه بزنند؛ و توسط صدام مزدور و جنایتکار؛ جنگی را علیه این انقلاب تحمیل کردند که در آن رژیم بعثی صدام هرگونه جنایتی را مرتکب می شد و مردم ایران اسلامی را به خاک و خون میکشید؛ و عاقبت با دلاورمردی های جبهه حق, اسلام و انقلاب پیروز و سربلند و صدام و صدامیان روانه جهنم شدند.

 امام جمعه طبس با محکوم کردن جنایت تروریستی گروه‌های وابسته به رژیم های کودک کش همچون آمریکا اسرائیل و آل سعود هم گفت: این جنایت گروه تروریستی در اهواز به خاطر هواپرستی؛ پول پرستی؛ ایجاد رعب و وحشت و تفرقه میان مردم انجام شد, و متاسفانه زنان و کودکان و مردم بی گناه بیشتر مورد حمله قرار گرفتند.

 حجت الاسلام محمدی؛ روحیه ولایتمداری ملت ایران اسلامی را رمز موفقیت در صحنه‌های مختلف برشمرد و گفت: دشمنان این نظام مسئله انرژی هسته ای را بهانه قرار دادند تا این انقلاب و نظام را از پای درآورند؛ ولی آگاهی بصیرت و روحیه ولایتمداری این مردم هیچ وقت به دشمنان اجازه نخواهد داد؛ کوچک‌ترین خدشه‌ای به این نظام وارد کنند.

 وی با توصیه به مردم ولایی هم گفت: باید در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم و دست از ارزشها و اعتقادات خودبر نداریم تا دشمنان مایوس و ناامید شوند.

 امام جمعه طبس عزت و سربلندی ایران اسلامی را ثمره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دلاورمردی های شهدای عزیز بر شمرد و گفت: در زمان طاغوت و رژیم فاسد پهلوی همین آمریکایی‌ها از دولت ستم‌شاهی پهلوی به خاطر حضور مستشارانه خود در ایران حق توحش می‌گرفتند؛ و ایران را کشوری بدون تمدن انسانی می‌دانستند ولی این انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) بود که به ملت ایران عزت و عظمت دادو باید قدر این انقلاب را بدانیم .

حجه الاسلام محمدی با اشاره به بلوغ انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی هم گفت :دشمنان و معاندین که دریافته‌اند با تمام سختی ها و مشکلات به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی وارد چهل سالگی شده بسیار عصبانی هستند و تمام توان خود را به کار می‌گیرند که با توطئه, فتنه انگیزی و فشارهای اقتصادی و فرهنگی جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار ‌نشود؛ که انشاءالله این آرزو را به گور خواهند برد.

 وی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین ثامن الائمه در شکست حصر آبادان هم گفت: این عملیات از جمله عملیاتی بود که رزمندگان جبهه‌ها و بخصوص بسیجیان با اخلاص کامل و با الگوگیری از قیام عاشورای حسینی, جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و دشمن متجاوز بعثی را از منطقه آبادان عقب راندند؛ و لازم است پیام این شهدای عزیز را به نسل جدید با کاری زینبی منتقل کنیم.

 امام جمعه طبس برگزاری محافل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از مهمترین فضاهای انتقال فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف است وشهدای عزیز وظیفه خود را برای آماده‌سازی انقلاب آن حضرت به خوبی انجام دادند؛ و حال وظیفه ماست تا همچون آقا امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها پیام خون شهدای عزیز را به نسل جدید و آینده منتقل کنیم و خود را برای سربازی دررکاب آقا امام زمان عجل الله آماده کنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.