یزد- در یک اقدام پسندیده فرهنگی، طرح «نذر کتاب» همزمان با ایام محرم و صفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق اجرا می‌شود.

طرح «نذر کتاب» درکتابخانه‌های بافق اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: این برنامه دو هدف را دنبال می‌کند که یکی از آنها ترویج  فرهنگ کتابخوانی است که روز به روز شاهد فاصله گرفتن مردم از مطالعه هستیم و دومین هدف، فرهنگ‌سازی برای نذر اقلام فرهنگی است.

الهام آقایی افزود: در این طرح تلاش می‌کنیم برای عموم مردم تبیین کنیم که نذر کردن نباید تنها محدود به مواردی خاص باشد، بلکه می‌توان با نذر اقلام فرهنگی نظیر کتاب، به فرهنگ جامعه خدمتی شایسته کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های بافق تصریح کرد: این طرح به میزبانی کتابخانه محمد مفیدی بافق از اول محرم سال جاری آغاز شده است و تا اربعین حسینی (هشتم آبان‌ماه) ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، شهرستان بافق در حال حاضر دارای سه باب کتابخانه شهری و یک باب کتابخانه روستایی است و حدود ۷۸ هزار جلد کتاب نیز در این کتابخانه‌ها موجود است و قریب به ۴ هزار نفر از بافقی‌ها نیز عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان هستتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.