خراسان شمالی- طی چند روز گذشته ۲۵ نفر در خراسان شمالی بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم شدند که تاکنون سه نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

کارگاه تولید مشروبات الکلی مرگبار در خراسان شمالی منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام کارگاه تولید مشروبات الکلی مرگبار در استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: این کارگاه که نسبت به تولید دست ساز مشروبات الکلی مرگبار اقدام و در بازار توزیع می کرد توسط ماموران پلیس آگاهی استان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه ۶ نفر عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی و ۲۵ نفر دیگر نیز عوامل توزیع کننده بودند که در یک عملیات گسترده شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی تاکید کرد: متاسفانه در ۱۰ روز گذشته ۲۵ نفر در شهرستان های بجنورد و شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده اند که تا کنون متاسفانه سه نفر جان خود را از دست داده اند و ۲ نفر دیگر نیز برای ادامه درمان به مشهد مقدس اعزام شده اند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه مشروبات دست ساز به لحاظ مواد استفاده شده، مرگبار هستند افزود: مسمویت با این محصول بسیار خطرناک است از این رو به افرادی که نسبت به تهیه این مشروب اقدام کرده اند توصیه می شود به هیچ عنوان آن را مصرف نکنند و در صورت مشاهده کوچکترین ناراحتی و علائم مسمومیت در اسرع وقت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.