مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) با اشاره به اینکه ۱۸ آتش‌نشان ۲۴ ساعته اماکن حرم مطهر رضوی را پایش می‌کنند گفت: ۱۸ آتش‌نشان ۲۴ ساعته اماکن حرم مطهر رضوی را پایش می‌کنند.

۱۸ آتش‌نشان ۲۴ ساعته اماکن حرم مطهر رضوی را پایش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدکاظم ملازم الحسینی مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) در سومین همایش ایمنی و آتش‌نشانی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: آستان قدس رضوی در حوزه آتش‌نشانی مسئولیتی بر عهده ندارد اما به سبب مسئولیت حفظ جان زائران بارگاه مطهر رضوی، مسئولیت آتش‌نشانی را پذیرفته و هزینه زیادی را هم متقبل شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ آتش‌نشان ۲۴ ساعته اماکن حرم مطهر رضوی را پایش می‌کنند، افزود: در شش ماه گذشته ۳۴۱ مورد اعلام و اطفاء را پیگیری کرده‌اند که ۱۱۰ مورد از آن نشت گاز و بنزین بوده است.
مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) عنوان کرد: بخش HSE در سال ۱۳۹۵ در واحد آتش‌نشانی آستان قدس رضوی شکل گرفت و خدمت‌رسانی در حوزه پیشگیری و سلامت را آغاز کرده است.
محمد خردمند سرپرست واحد HSE و آتش نشانی حرم مطهر رضوی نیز در این همایش عنوان کرد: برای به روزرسانی تجهیزات آتش نشانی بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال تجهیزات خریدار شده است.
ابوالفضل تیموری مدیر منطقه ۳ عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد نیز بیان کرد: آستان قدس رضوی در حوزه ایمنی فعالیت‌های پیشگیرانه خوبی را در حرم رضوی برنامه‌ریزی کرده است.
وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی برای زائران حرم مطهر رضوی جهت حفظ نکات ایمنی و داشتن رفتار ایمن می‌تواند زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بهتر آتش‌نشانان باشد.
شایان‌ ذکر است به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس در سومین همایش ایمنی و آتش‌نشانی مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین تور بازدید از اماکن و موزه های حرم مطهر رضوی برای حاضرین در این همایش برگزار شد.
منبع: آستان نیوز
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.