مدرسه غیرانتفاعی امام حسن مجتبی (ع) با آموزش مباحث علمی و قرآنی در سال ۹۰ تأسیس و در مشهد دارای پنج شعبه می‌باشد و ۸۰۰ دانش آموزش علاوه بر دروس آموزش و پرورش، به حفظ قرآن و احکام و اخلاق می‌پرداختند.

مجوز فعالیت مدرسه غیرانتفاعی امام حسن (ع) درمشهد لغو شد
به گزارش قدس آنلاین ، با توجه به بحث ثبت نام دانش آموزان و بازبودن سایت این مدرسه و مشغول به تحصیل شدن دانش آموزان، مجوز ادامه‌ی فعالیت این مرکز آموزشی لغو شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ؛ گفت: با توجه به تعداد تخلفات مدیر مدرسه غیرانتفاعی امام حسن (ع) و پس از بررسی‌های لازم و با رای شورای نظارت بر مدارس غیردولتی مجوز ادامه فعالیت این مرکز آموزشی لغو و مدرسه تعطیل شد.

مهدی مجیدی فرد با اشاره به اینکه قبل از شروع سال تحصیلی اطلاع رسانی‌های لازم به والدین صورت گرفته بود افزود: دراین راستا والدین دانش آموزان نباید اقدام به ثبت نام فرزند خود در این مدرسه می‌کردند.

وی ادامه داد: این مدرسه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اجازه فعالیت ندارد لذا دانش آموزانی که دراین مدرسه ثبت نام کرده بودند با رایزنی‌هایی که با مدارس همجوار صورت گرفته به آن مدارس منتقل می‌شوند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش درخصوص رفتار مدیر مدرسه غیرانتفاعی امام حسن (ع) مدعی و شاکی بوده و از طریق مراجع قضایی نسبت به این شکایت پیگیری خواهد کرد و این درحالی است که با تایید دیوان اداری، پیگیری حق ماست.


بلاتکلیفی والدین و دانش آموزان


طی پیگیری‌های انجام شده توسط خبرنگاران باشگاه خبرنگاران مشهد و تماس‌های متعدد با والدین دانش آموزان مدرسه غیرانتفاعی امام حسن (ع) و گفتگو با چند تن از این افراد، آن‌ها با ادامه تحصیل فرزندانشان در این مدرسه مشکلی ندارند.

آزاد، پدر دانش آموز مقطع سوم دبستان دراین خصوص گفت: سایت مدرسه برای ثبت نام فرزندم تا اول مهر باز بوده و ثبت نام انجام و کتب درسی دانش آموز را از طریق خود آموزش و پرورش تهیه کردیم، اما زمانی که فرزندم باید مشغول به تحصیل باشد این مدرسه به دلیل نامشخصی تعطیل شد و درحال حاضر برای ما امکان انتقال فرزندم به مدرسه دیگری نیست.

یکی دیگر از والدین دانش آموزان که اسم خود را نگفت با بیان اینکه فرزندم هفته اول به مدرسه رفت، ولی از دیروز به ما اطلاع دادند که مدرسه تعطیل شده است گفت: آموزش و پرورش گفته که فرزند خود را در مدرسه‌ی دیگری ثبت نام کنید، اما باتوجه به اینکه منزل ما در این محدوده است انتخاب دیگری جز چند مدرسه نداریم که من به خاطر قرآنی بودن این مدرسه، اقدام به ثبت نام فرزندم در مدرسه غیرانتفاعی امام حسن (ع) کرده ام.

در تماس‌های گرفته شده با اداره‌ی آموزش و پرورش ناحیه ۳ مسئول دفتر این اداره خبر تعطیلی این مدرسه را تکذیب کرد و پاسخی به سوالات خبرنگار ما نداد.
منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.