البرز- رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز گفت: توسعه ورزش همگانی و ترغیب فعالان حوزه صنعت و تولید به فعالیت ورزشی از اهداف این هیئت است.

همگانی‌کردن ورزش برای کارگران در اولویت است/برگزاری مسابقات جهانی انگیزه‌ها را بالا برد

خلیل عبداللهی رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷ تیم ورزشی کارگران استان به مسابقات مختاف کشوری اعزام شده اند.

وی افزود: این اعزام ها در قالب تیم های بانوان وآقایان بوده است ودر برخی از آنها شاهد کسب عناوین ارزشمند از سوی ورزشکاران کارگر بوده ایم.

عبداللهی با بیان اینکه کارگران این استان در رشته های ورزشی جودو و کشتی موفق به کسب عنوان شده اند گفت: با توجه به انتخابی تیم ملی بودن برخی از این مسابقات رقابت ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است و ورزشکاران با آمادگی بالا در این مسابقات حاضر می شوند.

رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز با بیان اینکه مسابقات انتخابی استان به شکل منظم و با حضور شرکت های مختلف تولیدی وصنعتی برگزار شده است گفت: تلاش کرده ایم در وهله اول برگزاری مسابقات زمینه ای برای توسعه ورزش همگانی وتوجه کارگران شریف به مقوله ورزش باشد و در ادامه موضوع کسب عنوان و مقام مطرح باشد.

عبداللهی برگزاری مسابقات جهانی کارگران را عاملی برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران فعال در واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: این مسابقات زمینه ساز توجه بیشتر کارگران به موضوع ورزش شده است.

وی در پایان با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز با در اختیار داشتن مجموعه بزرگ امام خمینی (ره) زمینه  وبستر مناسبی را برای ارائه خدمات به کارگران وخانواده آنها مهیا کرده است گفت: این مجموعه هم اکنون با بالاترین ظرفیت در حال خدمات رسانی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.