معاون امور حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی گفت: با مجموعه موقوفات علی نقوی‌مندی هر ۸ روز یک بار از خدام کشیک سوم پذیرایی صبحانه صورت می‌پذیرد.

پذیرایی خدام کشیک سوم با موقوفه مرحوم «نقوی»

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا دانشورثانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره پذیرایی صبحانه خدام کشیک سوم توسط موقوفه نقوی مندی اظهار کرد: علی نقوی مندی یکی از واقفانی است که موقوفات خود را برای آستان قدس رضوی وقف کرده است.

وی عنوان کرد: نقوی مندی در سال ۱۳۶۱ هجری قمری چهار و نیم سهم از ۱۲ سهم مزرعه و قنات کریم‌آباد به همراه قنات احمدآباد و نیز اعیان قلعه را وقف کرد.
وی بیان کرد: در مصرف این موقوفه این‌گونه آمده که هر ساله مبلغ ۱۰ هزار ریال در ماه از درآمد موقوفات واقف، برای صبحانه خدام کشیک سوم آستان قدس رضوی با نظارت سرکشیک به مصرف رسد.
دانشورثانی ادامه داد: علی نقوی مندی یکی از خدام کشیک سوم حرم مطهر رضوی بوده که صبحانه کشیک سوم را هر ۸ روز یک بار برای ۱۳۰ نفر با موقوفه‌اش بر عهده گرفته است.
وی با اشاره به قدمت این موقوفه عنوان کرد: ۷۸ سال از اجرای این موقوفه گذشته و بدین ‌ترتیب بسیاری از خادمان کشیک سوم تاکنون از محل این موقوفه پذیرایی شدند.

منبع:آستان نیوز

پایان پیام/  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.