شهردار منطقه ثامن گفت:سه نفر تا کنون در رابطه با تخلفات مالی، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مربوط دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

با هرگونه تخلف شدیدا برخورد می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین ؛ سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن نسبت به اخبار  دستگیری تعدادی از مظنونین در رابطه با پرونده تخلفات مالی در شهرداری منطقه ثامن گفت: تخلفات اخیر مربوط به دوره مدیریت جدید نبوده و ردپای مظنونین این پرونده فساد مالی به سال‌های قبل بر می‌گردد.


وی بیان کرد: در این دوره بلافاصله پس از مشاهده وضعیت‌های مشکوک مالی و کشف سرنخ‌هایی از تخلفات مالی، موضوع به مراجع قضایی و امنیتی گزارش می شود و پس از پایش متهمان از سوی مراجع مربوط، تا کنون ۳نفر در رابطه با تخلفات مالی، توسط دستگاه‌های ا منیتی دستگیر شده‌اند که  در زمره کارشناسان نهاد مجری طرح قرار داشتند و در حال حاضر با رعایت ضوابط قضایی تا نهایی شدن رسیدگی به پرونده و صدور حکم، با قید وثیقه آزاد هستند.

وی اظهار داشت: پس از روی کار آمدن مجموعه جدید مدیریت شهری مشهد  و با توجه به تاکیدات فراوانی که شهردار مشهد بر رعایت حقوق شهروندان و حفظ و حراست از بیت المال دارند، بنده نیز در همین راستا سعی بر به کارگیری نیروهای زبده و دلسوز در پست‌های حساس مدیریتی مجموعه داشته‌ام.

نعمتی افزود: شهروندان عزیز مطمئن باشند که ما تا احقاق کامل حقوق بیت‌المال، تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست و از هرگونه همکاری با مقامات قضایی دریغ نخواهیم کرد و قطعا پس از نهایی شدن  این پرونده، در راستای شفاف‌سازی، مردم را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار خواهیم داد.
انتهای پیام // آ.ح

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.