مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۳ درمانگاه تخصصی در مشهد به بهره برداری خواهد رسید.

راه اندازی ۳درمانگاه تخصصی پزشکی تا پایان سال در مناطق مختلف مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر علی اصغر انجیدنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق برنامه تحول نظام سلامت، گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی سرپایی  در مناطق مختلف خراسان رضوی برنامه ریزی شده که به تدریج درمانگاه ها در شهرهای مختلف به بهره برداری رسید و ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: ایجاد ١٣درمانگاه ویژه در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دستور کار قرار گرفته است که از این تعداد تاکنون ۷ کلینیک به بهره برداری رسیده است. 

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تاکنون کلینیک های تخصصی در شهرهای تاییاد، بردسکن، قوچان و درگز به بهره برداری رسیده و کلینیک سرخس، چناران و کاشمر نیز براساس برنامه ریزی در حال اجرا هستند تا بتوانند به بیماران خدمات پزشکی تخصصی را ارائه کنند.

انجیدنی تصریح کرد: در مشهد نیز کلینیک های ویژه سیدی، حضرت رسول(ص) و هاشمی نژاد به بهره برداری رسیده است و کلینیک ویژه زکریا نیز تا پایان مهرماه افتتاح خواهد شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین کلینیک های ابن سینا و طالقانی نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید که ایجاد این کلینیک های ویژه زمینه اجرای نظام ارجاع را به شکل مطلوبی فراهم خواهد کرد و مردم می توانند از خدمات آنها بهره مند شوند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.