اعتراض دانش آموزان دبیرستان شهید هاشمی نژاد ۴ مشهد (استعدادهای درخشان) به تغییر مدیریت این آموزشگاه به اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی کشیده شد.

اعتراض دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان مشهد به آموزش و پرورش کشیده شد

به گزارش خبرنگار ما تعدادی از دانش آموزان این مدرسه در تجمعی با در دست داشتن پلاکارد و بنر با سر دادن شعارهایی چون «مدیر با لیاقت حمایت حمایت» خواستار ورود مدیر کل آموزش و پرورش برای احقاق این حق شدند.

دانش آموزان دبیرستان شهید هاشمی نژاد ۴ مشهد با اعتراض به تغییر مدیریت این مدرسه سمپاد در هفته دوم مهر ماه و اختلال در برنامه‌های آموزشی، خواستار لغو حکم تغییر این مدیر پیشکسوت شدند.

یکی از دانش‌آموزان دبیرستان شماره ۴ هاشمی نژاد در گفت‌وگو با گزارشگر ما با اشاره به کارنامه درخشان مدیر این مدرسه سمپاد می‌گوید: این تغییر مدیریت در حالی صورت گرفته که تنها پنج ماه تا بازنشستگی وی باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در مدت مدیریت هاشمی فر بر این آموزشگاه دانش آموزان این مدرسه موفق به کسب رتبه‌های بالایی در کنکور شده‌اند، می‌افزاید: قطعاً این تغییر ناگهانی مدیریت، تأثیر بسزایی در سرنوشت امسال دانش آموزان این مدرسه خواهد داشت.

دانش آموز دیگری هم با اشاره به موفقیت مدیریت این مدرسه در نخبه پروری می‌گوید: کسب هشت رتبه زیر هزار برای دانش آموزانی که ۳۰ نفر از آنان تراز منفی داشتند اقدام درخور تحسینی بود که توسط این مدیر حاصل شد. اولیای دانش آموزان جدیدالورودی هم که در این تجمع حضور داشتند با بیان اینکه یکی از دلخوشی‌های خانواده‌ها برای قبولی فرزندانشان در این مدرسه مدیریت توانمند بوده، اظهار داشتند: متأسفانه بعد از شروع سال تحصیلی این امیدواری دستخوش تغییر شده است.

به گفته آنان تغییر مدیر این مدرسه منجر به برگزاری کلاس‌های بدون معلم در این آموزشگاه شده است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.