کارشناس‌مسئول شیر و تغذیه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: در انتظار تخصیص اعتبار برای شیر مدارس هستیم و تا مشخص‌نشدن زمان تخصیص آن، زمان توزیع شیر در مدارس مشخص نیست و احتمال دارد به آبان یا آذرماه موکول شود.

توزیع شیر در مدارس استان؛ فعلاً هیچ، شاید آذرماه

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم دهقان‌پور در خصوص نحوه توزیع شیرمدارس اظهارکرد: براساس ابلاغیه شیر مدارس کشور، امسال مبلغ ۱۸۰میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر لحاظ شده است که برای استان خراسان رضوی این مبلغ ۱۸میلیارد است که ابلاغ آن صورت گرفته  اما تخصیص اعتبار هنوز صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شرکت‌های لبنی باتوجه به وضعیت اقتصادی نمی‌توانند، نسیه کار کنند و ما منتظر تخصیص اعتبار برای شیر هستیم.

کارشناس‌مسئول شیروتغذیه آموزش وپرورش استان خراسان رضوی در خصوص توزیع شیر در پایه‌های مختلف تصریح کرد: قراردادی که بر اساس اعتبارو قیمت هر لیوان شیر بسته شود، تصمیم‌گیری برای توزیع شیر در پایه‌های مختلف مدارس و تعداد آن، مشخص خواهد کرد.

دهقان‌پور افزود: از معیارهای ما برای توزیع شیر، قیمت آن و تخصیص اعتبار است که فعلاً هیچ‌کدام از آن‌ها مشخص نیست. وی در خصوص توزیع شیر در دوره‌ قبل عنوان کرد: در دور قبل توزیع شیر در آذرماه کلید خورد و امیدواریم امسال نیز در آذرماه  توزیع شیر در مدارس را شروع کنیم.

کارشناس‌مسئول شیروتغذیه آموزش وپرورش استان خراسان رضوی در خصوص احتمال تخصیص‌ندادن اعتبار عنوان کرد: ما خوش‌بین به تخصیص اعتبار هستیم و هنوز زمان باقی است. در دورهای قبل نیز در آبان‌ماه تخصیص اعتبارصورت می‌گرفت و در آذرماه شیر در مدارس توزیع می‌شد.

وی یادآورشد: در دوره‌های قبل در تمام پایه‌های مدارس، شیر توزیع شده است ولی برای امسال با توجه به افزایش قیمت لیوان و شیر، جامعه هدف درتوزیع مشخص خواهد شد.  

دهقان‌پوردر خصوص مذاکرات قرارداد شیر بیان کرد: هنوزهیچ‌گونه اعتباری به دست ما نرسیده‌است که بتوانیم با آن‌ها صحبت کنیم اما در روزهای آینده جلسه‌ای با مدیران شرکت‌های لبنی قرار است برگزار شود، اما به دلیل نداشتن اعتبار، این جلسه به تاخیر انداخته می‌شود. امیدواریم هرچه زودتراعتبار تخصیص داده شود.

کارشناس‌مسئول شیروتغذیه آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در انتظار تخصیص اعتبار برای شیر مدارس هستیم و تا مشخص‌نشدن زمان تخصیص آن، زمان توزیع شیر در مدارس مشخص نیست و احتمال دارد به  آبان یا آذرماه موکول می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.