همدان- سردار بخشعلی کامرانی گفت: نقش همیاران پلیس در توسعه نظم و ارتقای فرهنگ ترافیک قابل تقدیر است.

نابسامانی‌های اجتماعی ناشی از نبود آگاهی  و  آموزش است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح در همایش بزرگ همیاران پلیس با بیان اینکه آموزش یکی از اولویت‌های انتظامی استان است، اظهار داشت: دلیل بسیاری از نابسامانی‌های اجتماعی ناشی از نبود آگاهی و  آموزش است که باید به آن به صورت ویژه توجه کرد.

وی بدون اشاره به آمار فوتی های تصادف های کشور گفت: در چند سال اخیر با اقدام هایی که در این حوزه توسط پلیس اجرا شده است شاهد کاهش چشمگیر و محسوس این تلفات انسانی هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با تقدیر از نقش ارزنده همیاران پلیس در ایجاد و افزایش نظم و ارتقای فرهنگ ترافیکی اظهار داشت: اگر می خواهیم در تمامی حوزه ها به  این موفقیت ها برسیم باید بیش از گذشته به رعایت قوانین و ضوابط پایبند باشیم و از توان  و ظرفیت مردمی در این حوزه ها بهره مند شویم.

وی با تاکید بر کیفیت آموزش  های ترافیکی گفت: پیامد آموزش و فرهنگ سازی در حوزه  ترافیک سال های بعد اثر گذاری خود را نشان خواهد.  و این آموزش ها با نشات گیر ی از نسل امروز در نسل آینده نهادینه می شود.

سردار کامرانی صالح  همچنین از همکاری آموزش و پرورش در این حوزه تقدیر و اظهار داشت: آموزش و پرورش در دو حوزه آموزش و تربیت دانش آموزان نقش مهمی بر عهده دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.