خراسان شمالی-حمید روشن روان، خسارت های سیل اخیر به تاسیسات و خطوط انتقال آب، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان را ۱۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سیل ۱۶ میلیارد ریال به آب روستایی خراسان شمالی خسارت زد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی، حمید روشن روان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: سیل اخیر، ۱۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به تاسیسات و خطوط انتقال آب این شرکت خسارت وارد کرده است.

وی اظهار داشت: این خسارات در شهرستان های راز و جرگلان، بجنورد، شیروان و مانه و سملقان گزارش شده و بر اثر آن ۱۷ حلقه چاه و چشمه آسیب دیده و به ۲۲ هزار و ۵۰ متر شبکه توزیع و ۲۰ هزار و ۹۵۰ متر خط انتقال خسارت وارد شده است.

روشن روان گفت: بیشترین خسارات سیلاب از شهرستان راز و جرگلان به میزان ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال گزارش شده که آبرسانی به ۱۹ روستا را دچار مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه بر اثر جاری شدن سیلاب، آب ۳۳ روستای چهار شهرستان قطع شد، افزود: سیلاب به خطوط و شبکه آبرسانی و نیز منابع تامین آب پنج روستای بجنورد، هفت روستای شیروان و ۲روستای مانه و سملقان خسارت زده و سبب قطع آب آنها شد.

روشن روان خاطرنشان کرد: مشکل قطعی آب شماری از این روستاها در همان روز نخست برطرف شد و اکنون با تلاش کارکنان این شرکت، آب این روستاها وصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی افزود: با اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاها، میزان بهره مندی این مناطق از آب سالم به حدود ۷۷.۲ درصد رسیده است.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.