مسئول شرکت سرویس مدارس مهر تایباد گفت: این شرکت نظارتی برای اولین بار با مجوز رسمی از سازمان تاکسیرانی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

نظارت بر سرویس مدارس برای اولین بار در تایباد ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، روح‌الله حسنی اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری شرکت سرویس مدارس مهر تایباد با هدف کنترل و نظارت بر سرویس‌دهی دانش‌آموزان این شهرستان کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اهداف این اقدام افزود: کاهش بار ترافیکی، شناسنامه دار کردن خودروهای فعال در سرویس‌های مدارس و نیز تامین امنیت دانش آموزان به عنوان سرنشینان این سرویس‌ها و همچنین جلوگیری از هرگونه دریافت وجوه خارج از ضابطه از اولیای دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

حسنی بیان کرد: همکاری نهادهای متولی امر ترافیک شهری از جمله راهنمایی و رانندگی، تاکسیرانی و آموزش و پرورش در اجرای هرچه بهتر و مناسب تر این طرح، زمینه ساز نظم دهی بیش از پیش خودروهای سرویس مدارس و موجب رضایتمندی و آسایش شهروندان خواهد شد.

وی به نرخ مصوب ۸۰۰ هزار ریال برای هر دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ خودرو تاکنون در سامانه سپند ثبت‌نام کرده و کار سامان‌دهی مابقی خودروهای سرویس‌دهی در حال انجام است. همچنین والدین می‌توانند در این سامانه نام دانش‌آموز، مدرسه و مسیر حرکت را ثبت کنند.

منبع ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.