کارگاه‌های تخصصی بخش پوستر پنجمین جشنواره هنر مقاومت در ۱۰ استان کشور برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه‌های آموزشی جشنواره هنر مقاومت در ۱۰ استان

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مجتبی مجلسی مسئول رویدادهای بخش پوستر جشنواره هنر مقاومت گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در شورای سیاست گذاری جشنواره هنر مقاومت قصد داریم با هدف تمرکززدایی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هنری و فرهنگی از تهران و نیز به منظور کشف استعدادهای جدید و ساماندهی و شبکه‌سازی هنرمندان کشور، کارگاه‌های آموزشی را در استان‌های کشور برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: آبان ماه امسال و در استانهای اصفهان، خراسان رضوی، تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، مازندران و قم شاهد برگزاری این کارگاه‌های آموزشی در جشنواره هنر مقاومت خواهیم بود.
دبیر مجمع طراحان آیه افزود: اساتیدی که در این کارگاه‌ها حضور خواهند داشت عمدتاً از عناصر فرهنگی فعال در رشته‌های گرافیکی در سطح کشور خواهند بود و تا کنون حضور محمدرضا دوست‌محمدی، حامد مغروری، سید محمدرضا میری، سید مهدی حسینی، سید هادی قادری و استاد مسعود نجابتی در این ورک‌شاپ‌ها قطعی شده است.

بر پایه این گزارش، پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار و تحولات این جشنواره می‌توانند به پایگاه رسمی اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی WWW.FESTIVALART.IR مراجعه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.