همدان- حسن ظفری از سند دار بودن ۸۵ درصد واحد های روستایی استان خبر داد و گفت: بهسازی ۵۴ درصدی اماکن روستایی استان همدان، بالاتر از میانگین کشوری است.

 ۸۵ درصد واحد های روستایی استان همدان سند دارند

به گزارش قدس آنلاین، حسن ظفری مدیر کل بنیاد مسکن اسلامی استان همدان اظهار داشت: تا کنون بیش از ۱۴۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی صادر شده  است بخش باقیمانده هم یا خالی از سکنه است یا اوقافی است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در بازدید از بهسازی بافت باارزش روستای خاکو افزود: با همدلی و هم افزایی این طرح ها اجرایی شده است و مردم صاحب اصلی طرح بهسازی روستا هستند.

حسن ظفری گفت: در فاز اول فرآیند عمرانی بافت باارزش روستای خاکو تاکنون با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیون تومان از منابع ملی کار هزینه شده و در پایان سال این طرح بهره بهرداری می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون در ۱۹ شهر با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر و از ۸۷۴ نقطه روستایی استان ۸۰۳ نقطه جمعیتی، حدود ۱۸۰ هزار نقشه ثبتی در قالب جهت چهارگانه، غیره برای املاک روستایی فراهم شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان یادآوری کرد: تا کنون بیش از ۱۴۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی صادر شده که می توان گفت ۸۵ درصد اماکن روستایی استان همدان دارای سند مالکیت رسمی هستند، ۱۵ درصد باقیمانده نیز یا خالی از سکنه بوده و یا زمین هایی را در برمی‌گیرد که بخشی از آنها اوقافی است.

وی گفت: ۵۴ درصد اماکن روستایی استان بهسازی، نوسازی و بازسازی شده اند، در حالی که میانگین کشوری در این بخش ۴۲ درصد را نشان می دهد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.