علی کارگزار گفت: تا پایان امسال ۷۶ سایت جدید در سطح استان به بهره داری خواهد رسید.

۷۶ سایت جدید تا پایان سال به بهره‎برداری خواهد رسید/اغلب اختلالات در شبکه موقتی است

علی کارگزار مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: بر اساس طراحی ها و امکان سنجی های انجام شده ۷۶ سایت جدید برای استان خراسان رضوی  در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی  با بیان اینکه حتی تجهیزات مورد نیاز این سایت ها نیز علی رغم مشکلات ارزی و هزینه ای که در این باره در پی داشته است خریداری شده اند، افزود: حدود ۶۰ عدد از این سایت ها متعلق به شهر مقدس مشهد می باشند که طی

جلسات متعدد با فاوای شهرداری  و اعضای شورای شهر مشهد ، قول های مساعدی مبنی بر تسهیل و تسریع در صدور مجوزها برای احداث این سایت ها داده شده است .

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه چهارشنبه این هفته نیز جلسه ای با اعضای هیئت مدیره فاوای شهرداری مشهد در زمینه صدور مجوز ها خواهیم داشت، تصریح کرد: با رفع ممانعت شهروندان در زمینه مکان نصب سایت و صدور مجوزها از سوی فاوای شهرداری مشهد  قادر هستیم ظرف مدت ۴۵ روز این سایت ها را نصب و راه اندازی نماییم.

کارگزار همچنین درباره برخی اختلالات طی روزهای گذشته بیان داشت: به طور لحظه ای مراکز مخابرات در سطح استان مورد رصد قرار می گیرند و کوچکترین اختلالی در هر نقطه از استان  به سرعت شناسایی و برطرف می شود اگرچه اغلب اختلالاتی که رخ می دهند به دلیل توسعه شبکه بوده و موقتی می باشندو اختلال گسترده ای طی روزهای گذشته در سطح استان نداشته ایم.

وی درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز اظهار داشت: طبق قانون خودم ۱۲ سال دیگر بازنشسته می شوم  و در مجموعه مخابرات استان نیز نیروی بازنشسته شاغل وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.