فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری پنجتن مشهد در پیگیری یک پرونده با موضوع شناسایی پاتوق افراد معتاد به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی گرداننده باند حرفه‌ای سرقت از منازل مسکونی شد.

رمزگشایی از ۱۴ فقره سرقت در خانه زن معتاد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۳۸ در این ماموریت ضربتی پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس دریافتند سرکرده باند سرقت برای استعمال مواد مخدر به خانه‌ای مسکونی که متعلق به زنی معتاد است رفت‌وآمد دارد و حتی مقداری از اموال مسروقه را به این زن تحویل می‌دهد.

آقابیگی گفت: ماموران کلانتری ۳۸ با هماهنگی مقام قضائی و هنگامی که متهم وارد خانه مسکونی مورد نظر شده بود، محل را به طور ضربتی پاکسازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس مرد جوان و زن معتاد را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کرد و در بازرسی از محل سه دستگاه دوربین فیلمبرداری، یک دستگاه موتورسیکلت کوچک، یک رشته زنجیر و یک حلقه انگشتری طلا و مقادیری لوازم خانگی سرقتی کشف کردند.

پلیس در تحقیقات اولیه این پرونده با توجه به اظهارات متهم از ۱۴ فقره سرقت رمز گشایی کرد و تا کنون ۱۲ تن از شکات شناسایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تیم دایره تجسس کلانتری ۳۸ یکی از همدستان متهم، صاحب‌خانه و یک مال‌خر اموال مسروقه را نیز همراه با سرکرده باند سرقت دستگیر کرد و تحقیقات درباره این پرونده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه‌ اعضای باند حرفه‌ای سرقت ادامه دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.