گوشی هوشمند Galaxy A۹ ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ در سایت TENAA گواهی تایید دریافت کرد.

مشخصات نسخه ۲۰۱۹ گوشی Galaxy A۹ شرکت سامسونگ فاش شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۹ نخستین محصول از سری گوشی‌های سامسونگ است که با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود. این شرکت در گوشی جدید خود بخش عمده‌ای از تمرکز ساخت را به توسعه‌ی دوربینی توانمند معطوف کرده است؛ و چندی پیش شاهد رونمایی از این گوشی بودیم.

در همین رابطه به تازگی سایت TENAA، اطلاعات و مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۹ گلکسی ای ۹ را فاش کرده و شاهد تایید فنی آن توسط مهندسان TENAA هستیم.

در کنار تمامی سخت افزارهای این محصول چیزی که بیش از بقیه توجه کاربر را به خود جلب می‌کند دوربین چهارگانه این محصول است، و با این اوصاف نسخه ۲۰۱۹ گوشی Galaxy A۹ لقب اولین گوشی هوشمند کوآد (چهارگانه) جهان را به طور رسمی به خود اختصاص داده است. همین تبلیغات گسترده با نام دوربین چهارگانه عاملی شده است که Galaxy A۹  فروش‌ خود را به حد انبوه برساند.

گفتنی است؛ فروش رسمی گوشی هوشمند Galaxy A۹ به زودی در چین آغاز خواهد شد و در ادامه نیز می‌توانید مشخصات به ثبت رسیده محصول Galaxy A۹ سال ۲۰۱۹ سامسونگ را مشاهده کنید:

بدنه: پشت شیشه‌ای، چهارچوب فلزی ۱۶۲.۵x۷۷x۷.۸mm ۱۸۳G

صفحه نمایشگر: ۶.۳ Super Amo LED Full HD+ ۱۸.۵ ؛ ۹

دوربین پشتی: خیلی گسترده ۸MP, F/۲.۴, FF, ۱۲mm ؛ ۲۴ MP, F/۱.۷ PDAF  + عکاسی رادیویی ، زوم چشمی ۲X دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک۱۰MP, F/۲.۴, و ۵MP, F/۲.۲ سنسور عمیق

دوربین جلو: ۲۴MP, F/۲.۰

تراشه: Snapdragon۶۶۰, Andreno ۵۱۲ GPU

حافظه: دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی حافظه رم + دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی

باتری: از نوع لیتیم پلیمر، ۳,۸۰۰ MAh

از آنجا که نسخه ۲۰۱۹ گوشی Galaxy A۹ یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود به همین خاطر انتظار زیادی از سخت افزار آن نمی‌رود؛ اما به هر حال شاهد عرضه گوشی نسبتا خوبی در آینده نه‌چندان دور از سوی شرکت سامسونگ خواهیم بود. در ادامه نیز تصاویر منتشر شده از نسخه ۲۰۱۹ گوشی هوشمند Galaxy A۹ شرکت سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

مشخصات نسخه 2019 گوشی Galaxy A9 شرکت سامسونگ فاش شد +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.