سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) گفت: ۴۰ ایستگاه صلواتی از بین ۲۹۰ ایستگاه صلواتی پیش‌بینی شده در محورهای ورودی مشهد فعال شده‌اند و نیاز دارویی دارند.

۴۰ ایستگاه صلواتی بین راهی در محورهای ورودی مشهد فعال شد
به گزارش قدس آنلاین ، حسین رضایی  اظهار داشت: از امروز 40 ایستگاه صلواتی جاده‌ایی از بین 290 ایستگاه صلواتی پیش بینی شده فعال شده‌اند و تا روز اربعین این تعداد به 80 ایستگاه خواهد رسید. ایستگاه‌های صلواتی در 6 محور ورودی به  مشهد فعال هستند و نیاز دارویی دارند که امیدوارم در این باره خیرین کمک کنند نیازهای دارویی برطرف شود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) تاکید کرد: از شهروندان مشهدی درخواست می‌کنم به جهت تامین ایستگاه‌های صلواتی حتما به واحد مشارکت‌های جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) یا واحد امور جاده‌ای مراجعه کنند.

رضایی در ادامه با اشاره به دوره‌های تخصصی حوادث و سوانح ویژه خادمین زائران پیاده رضوی گفت: این دوره‌ها با عنوان «دوام ثامن» با همکاری مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد، گروه داوطلبان واکنش اضطراری محلات و جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در مشهد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که تمایل دارند  در این کلاس‌ها که شامل «کمک‌های اولیه، ماساژ درمانی، مدیریت تجمعات و آتش نشانی و ایمنی» را  آموزش ببینند، با ارسال مشخصات خود و دوره انتخابی به شماره پیامکی  09059259202 نام نویسی کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در دوره اول روزهای یک‌شنبه 6 آبان ماه و دوشنبه 7 آبان ماه و دوره دوم روزهای چهار شنبه 9 آبان ماه و پنج شنبه 10 آبان ماه از ساعت 14.30 تا 18.30 در تالار قدیم  شورای شهر مشهد واقع در میدان شهدا برگزار می‌شود و خواهران و برادران داوطلب رده‌های سنی 18 سال به بالا می‌توانند در این کلاس‌ها  به‌صورت  رایگان نام‌نویسی و پس  از آموزش گواهی مربوطه را دریافت کنند. واحد امور ایمنی و آتش‌نشانی جمعیت خدمتگزار با تلفن  38558010-051 ضمن دعوت از بازنشسته‌های آتش نشانی به همکاری، پاسخگو داوطلبان  جدید نیز هست.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.