نخست وزیر عراق بر ضرورت تامین امنیت کامل مرزهای این کشور و سوریه تاکید کرد.

تاکید "عبدالمهدی" بر برقراری امنیت کامل در مرزهای عراق و سوریه

به گزارش گروه بین  الملل قدس آنلاین، بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، عادل عبدالمهدی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح  از مقر فرماندهی عملیات مشترک بازدید کرد و طی آن تامین امنیت مرزهای عراق و سوریه را ضروری خواند و بر این مسئله تاکید کرد.

عبدالمهدی همچنین نشستی با فرماندهان امنیتی و نظامی برگزار کرد که طی آن گزارش مفصلی از طرح‌های امنیتی زیارت اربعین امام حسین(ع) و نیز اوضاع  امنیتی و موضوع  تامین امنیت مرزهای عراق و سوریه در حضور وی قرائت شد.

عبدالمهدی تاکید کرد عملکرد قهرمانانه نیروهای مسلح در جنگ با باندهای تروریستی داعش بیانگر درس‌های بزرگ و شیوه‌ای است که در آکادمی‌ها و مراکز نظامی تدریس خواهد شد و ما به دستاوردهایی که شما محقق کردید،افتخار می‌کنیم.

فرمانده نیروهای مسلح عراق بر اهمیت ادامه تلاش‌ها و هوشیاری و ادامه پیگرد هسته‌های  تروریستی و تامین امنیت مرزها تاکید کرد و با اشاره به اینکه تروریسم، سوریه و عراق را صحنه مشترک فعالیت خود می‌داند،‌گفت : ما باید امنیت مرزهای خود را به شکل کامل تامین کنیم.
پیش از این فرمانده عملیات حشد شعبی محور غربی الانبار از  تقویت حضور نیروهای مردمی در مرزهای عراق و سوریه خبر داد، به گفته وی در پی سیطره گروه تروریستی داعش بر برخی مناطق تحت سلطه نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد)، حشد شعبی حضور خود را در مرز عراق و سوریه تقویت کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.