فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، گفت: یگان‌های ویژه ناجا وضعیت امنیتی تردد زوار را در مرزهای سه‌گانه از طریق زمینی و هوایی رصد کرده و باید گفت وضعیت امنیتی زوار مطلوب است.

سردار کرمی: یگان‌های ویژه ناجا وضعیت امنیتی تردد زوار را رصد می‌کنند/ تجدید بیعت با شهدای "قلاویز"

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، در خصوص آخرین وضعیت تردد زوار در مرز مهران، اظهار داشت: در حال حاضر تراکم جمعیت در برگشت زائران از مرز مهران را شاهدیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا که در مهران حضور دارد، با بیان اینکه مأموران یگان‌های ویژه ناجا وضعیت امنیتی تردد زوار را در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران در رصد کامل داشته و از پهپادهای سبک نیز برای اشراف اطلاعاتی خود استفاده می‌کنند، اعلام کرد: بازگشت زوار در کمال امنیت، در حال اجراست و مشکل خاصی وجود ندارد.

سردار کرمی به تجدید میثاق مأموران این یگان با شهدای قلاویز اشاره و اعلام کرد: هم اینک برنامه تجدید میثاق مأموران یگان‌های ویژه ناجا با شهدای قلاویز، همان مکانی که جنگ از آنجا آغاز و تعداد زیادی از هموطنان به شهادت رسیدند، در حال برگزاری است.

وی گفت: در این یادمان کل نیروهای یگان ویژه با آرمان‌های انقلاب، دفاع مقدس و ارزش‌های 8 سال جنگ تحمیلی تجدید میثاق می‌کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: مأموران یگان ویژه برای خدمت رسانی به زوار از هیچ کوششی دریغ نکرده و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، رفاهی و همچنین مردم‌یاری در صدد خدمت عاشقانه‌تر و خالصانه‌تر به مردم هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.