البرز- همکاری اُکسین البرز و فراز کمالوند خیلی دوام نیاورد و آقای سرمربی در پایان هفته نهم از هدایت فنی نماینده البرز در لیگ یک فوتبال ایران کناره گیری کرد.

پایان زودهنگام همکاری "فراز" و "اُکسین"/ "کمالوند" انگیزه نداشت و رفت!

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با تغییرات مدیریتی در ابتدای فصل و حضور کمالوند در راس کادر فنی اکسین کارشناسان از عزم جدی مدیران این باشگاه البرزی برای حضور در کورس صعود به لیگ برتر خبر دادند.

آنها برای نیل به این هدف شان حسابی سرکیسه را برای فهرست بلند بالای سرمربی تیم شان شل کردند و کمالوند توانست چندین بازیکن نامی و شاخص لیگ برتری را جذب تیم خود کند.

آنها با ترکیبی از بازیکنان شاخص و باتجربه فصل را شروع کردند و در سه هفته ابتدایی به ۳ پیروزی شیرین رسیدند تا همگان به این باور برسند که اکسین مدعی اول قهرمانی وصعود به لیگ برتر است اما از هفته چهارم به بعد ورق برگشت و تیم پرستاره این فصل لیگ یک دیگر رنگ پیروزی را ندید.

تساوی وباخت های ناامیدکننده هفته های اخیر اکسینی ها را از صدر به میانه های جدول آورد و درنهایت روز گذشته فراز کمالوند سرمربی تیم کناره گیری خود را از تیم اعلام کرد.

کمالوند در گفتگو با سایت ورزش ۳ در خصوص دلایل استعفایش گفت: من از حدود ۳ هفته پیش به دنبال آن بودم که شرایطی برای جدایی فراهم شود اما با توجه به رفاقتی که با آقای حمزه لو مدیر باشگاه دارم و شرایط تیم هر بار این موضوع به تاخیر افتاد، در نهایت بعد از جلسه ای طولانی مدت با مدیرعامل محترم باشگاه برای جدایی به جمع بندی رسیدیم.

وی در مورد دلایل جدایی اش از اکسین گفت: واقعیت این است که بعد از ۷، ۸ سال کار در لیگ برتر به این جمع بندی رسیدم که دیگر انگیزه کار در لیگ یک را ندارم و احساسم این بود که بی انگیزگی من به مجموعه اکسین آسیب می زند.

کمالوند تصریح کرد: متاسفانه شرایط کار در لیگ دسته اول چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نوع کیفیت بازی تفاوتهای بسیار زیادی با لیگ برتر دارد و دوری چند ساله من از این مسابقات باعث شد تا نتوانم خودم را با این شرایط وفق دهم.

سرمربی اکسین البرز در پایان افزود: از مدیرعامل باشگاه اکسین آقای حمزه لو بسیار تشکر می کنم که وقتی دلایل من را شنید، با جدایی ام موافقت کرد. ایشان در طول مدت همکاری از هیچ کوششی برای موفقیت تیم فروگذار نکرد و مثل یک برادر بزرگتر در کنار تیم بود. برای اکسین و همه دست اندرکاران آن آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بهترین شرایط برای باشگاه رقم بخورد.

تیم متمول و پرمهره اکسین در میانه های نیم فصل اول سرمربی اش را از دست داده و حال باید صبر کرد و دید مدیران این باشگاه برای جانشینی وی به سراغ کدام یک از مربیان می روند.

از روز گذشته که خبر استعفا وکناره گیری کمالوند رسانه ای شده گزینه های وطنی و خارجی زیادی از سوی محافل مختلف برای جانشینی کمالوند مطرح شده است.

در این میان محافل فوتبال البرز  وبرخی رسانه های محلی خواهان حضور گزینه های بومی در راس کادرفنی این تیم هستند و از دیگر سو شنیده شده برخی جریانات در تلاش اند گزینه های خارجی را به این باشگاه هدایت کنند.

اکسین عمری کمتر از انگشتان یک دست دارد و در این سالها به مدد سرمایه مدیران پولدارش همواره در جذب مربیان و بازیکن خبرساز بوده اما از سوی مقابل نتوانسته به هدف اصلی اش یعنی حضور در لیگ برتر برسد وباید صبوری کرد و دید هزینه های هنگفت مدیران جدید این باشگاه در فصل جاری به چه سرانجامی می رسد و آیا منتهی به لیگ برتری شدن نماینده البرز می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.