خراسان شمالی- سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: با توجه به اینکه محورهای استان در مسیر جاده آسیایی و همچنین بارگاه ملکوتی و مطهر حضرت امام رضا(ع) واقع شده بیش از نیمی از ترددهای کشور را به خود اختصاص داده و باید رانندگان برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

وقوع ۲۶ حادثه رانندگی در استان/ ۳۵ نفر مجروح و یک نفر نیز کشته شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع ۲۶ مورد تصادف و حادثه رانندگی با ۳۵ نفر مجروح و یک نفر فوتی در سطح محور های استان خبر داد.

وی گفت: متاسفانه تعطیلات گذشته در سطح محور های استان تعداد زیادی تصادف و حادثه رانندگی به وقوع پیوست که بلافاصله بعد از اعلام این حوادث از طریق مرکز فوریت های پلیسی، کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

حسین زاده با اشاره به اینکه این حوادث اکثرا به دلیل بی احیاطی خود رانندگان بوده افزود: از ابتدای تعطیلات گذشته شاهد بارش های شدید در سطح استان بودیم که وقوع این بارش ها منجر به لغزندگی شدید معابر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: این حوادث در محور های بجنورد با ۱۰ نفر مجروح، شیروان با ۶ نفر مجروح، گرمه با ۵ نفر مجروح و محور چمن بید در استان خراسان شمالی با ۱۳ نفر مجروح همراه بود.

حسین زاده همچنین از کشته شدن یک نفر در این حوادث خبر داد و گفت: متاسفانه این فرد که راکب موتورسیکلت هم بوده در کیلومتر ۱۰ کنار گذر شمالی شهرستان بجنورد به صورت خلاف جهت در حال تردد بوده که با یک دستگاه خودروی مگان برخورد و بعد از انتقال وی توسط عوامل امدادی به بیمارستان متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

رئیس پلیس راه استان با تاکید بر اینکه شروع فصل سرما و تغییرات جوی زنگ خطری است برای رانندگان عزیز، افزود: محورهای استان خراسان شمالی با توجه به اینکه در مسیر جاده آسیایی و همچنین بارگاه ملکوتی و مطهر حضرت امام رضا(ع) واقع شده بیش از نیمی از تردد های کشور را به خود اختصاص داده که این امر می طلبد تا رانندگان عزیز برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار به هشدار های پلیس راه توجه کرده و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را کاملا جدی بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.