همدان- آلفونس آدیتیا گفت: بومی‌ها عاملان اصلی ایجاد شغل در صنعت گردشگری کشور ها هستند و در برنامه های توسعه ای صنعت گردشگری باید به این بخش به شکلی خاص توجه شود.

بومی‌ها عاملان اصلی تولید اشتغال هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آلفونس آدیتیا مدیرعامل تریپونیو اندونزی شب گذشته در پنل فناوری و گردشگری فرهنگی در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری در همدان، اظهار داشت: توجه خاص به قشر بومی در رونق و توسعه گردشگر به پایداری این صنعت در کشور ها منجر می شود. و باید به وبومیان نحوه بهره مندی از فناوری نوین را در توسعه گردشگری محلی آموزش داد.

 وی با اشاره به ضریب نفوذ اینترنت در این کشور، افزود: اکنون ۹۲ میلیون نفر از جمعیت کشورش به این دانش ارتباطی و بین‌المللی دسترسی دارند که از عوامل اصلی توسعه کردشگری نوین در دنیای امروز است اندونزی برای توسعه گردشگری با بیش از ۱۷ هزار جزیره میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری داشته است.

مدیرعامل تریپونیو هزینه بالا را یکی از چالش‌های گردشگری اندونزی عنوان و اظهار داشت: هزینه‌های مختلف در اندونزی از جمله هزینه تاکسی و ترافیک باعث می شود هزینه گردشگر افزایش یابد. که در برنامه ریزی برای توسعه گردشگری باید به آن توجه ویژه داشت و اجازه نداد این هزینه ها افزایش یابد.

وی با تاکید براینکه بومیان کارآفرینان صنعت گردشگری هستند، یادآور شد: اگر به بومیان توجه شود می‌توان به رشد و توسعه گردشگری اندیشید و به رونق اتشغال در کشور ها افزود.

آلفونس آدیتیا با اشاره به اینکه دسترسی به بومیان همدان برای من کم بود، با طرح این سوال که بازدیدکنندگان به دنبال چه هستند، گفت: بستر فضای مجازی می‌تواند کمک کند که با بومیان در ارتباط بوده و آن را تقویت کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.