البرز - مجید استاد کاظمی با بیان اینکه از سال ۹۰ تاکنون هیچ دستگاه اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه نشده است، گفت: تا پایان سال جاری تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل اضافه می شود.

۲۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود /"رند نبودن کرایه" دلیل عدم ارائه برچسب قیمت به تاکسی‌ها

مجید استاد کاظمی رئیس سازمان حمل و نقل بار ومسافر شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص عدم نصب برچسب در تاکسی های سطح شهر کرج، گفت: بامصوبه شورای شهرو تایید فرمانداری کرج افزایش ۱۰ درصدی  کرایه تاکسی به شهرداری کرج ابلاغ شد.

وی افزود: به دلیل رند نبودن قیمت کرایه، تاکسی داران با مشکلات پول خرد مواجه می شدند از این رو برچسب قیمت در تاکسی ها نصب نشد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه درصدد  نصب برچسب درناوگان حمل و نقل عمومی ازسال آینده خواهیم بود، گفت: امسال به دلیل ناهماهنگی، ادغام سازمان ها وعدم دفاع شورای شهر در خصوص کرایه ها برچسب به ناوگان حمل و نقل عمومی داده نشد.

استاد کاظمی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص رسیدگی به گلایه رانندگان تاکسی در بالا بودن هزینه ها و استهلاک قطعات و گرانی لوازم یدکی خودرو، گفت: متاسفانه رانندگان تاکسی با افزایش دو برابری تعمیرات و نگهداری خودروهای خود مواجه هستند لذا آن تعداد از رانندگان تاکسی که در تعاونی تاکسی داران عضو هستند می توانند لوازم یدکی با قیمت مناسب خریداری کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج  با اشاره به اینکه از سوی تعاونی تاکسی داران حدود ۴هزار حلقه لاستیک به قیمت دولتی میان تاکسی داران توزیع شده است، گفت: دراین تعاونی، تاکسی دارانی که عضو هستند لوازم یدکی با قیمت کمتری نسبت به بازار آزاد می توانندتهیه کنند.

وی دربخشی دیگری از سخنانش  گفت: از سال ۹۰ تاکنون هیچ دستگاه اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی  اضافه نشده است چراکه دولت دراین مدت اقدامی نکرده است.

استادکاظمی خاطرنشان کرد: از آذرماه سال گذشته سایت بازسازی تاکسی نیز بسته شده و براین اساس هیچ تاکسی ای به سازمان اضافه نشده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج  با اعلام اینکه تا پایان سال جاری فقط تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل اضافه خواهد شد، گفت: اگرمذاکره با بخش خصوصی به نتیجه برسد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان حمل و نقل افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.