همدان -محمد رضا عبادیان با تاکید بر اینکه هر مجموعه و سازمانی که به بیماران به ویژه بیماران خاص کمک کند به خانواده آنان  و دولت کمک کرده است، گفت: بسیاری از خانواده‌ها زیر فشار بار روانی بیماری می‌شکنند و نیاز است افراد متمول به آنها کمک کنند.

لزوم حمایت از بیماران خاص و خانواده‌های آنها
 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمدرضا عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: واقفان خیراندیش در حوزه سلامت خیران سلامت هستند که از سال‌های قبل نقش موثر و مفیدی در حوزه تامین امکانات درمانی و غیره در سلامت استان داشته‌اند.
وی با تاکید بر اینکه در بازه زمانی مشخص تجهیزات پزشکی فرسوده می‌شوند، افزود: واقفان می‌توانند در این حوزه  دانشگاه علوم پزشکی همدان را یاری دهند هم‌چنین اداره اوقاف با اجرای صحیح عمل به نیت واقفان خیراندیش اعتماد مردم را جلب کرده تا آنها این مجموعه را امین اقدام های خود بدانند و در حوزه سلامت هم وارد شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: در همدان اقدام ویژه‌ای در حوزه سلامت از سوی واقفان خیراندیش به خصوص در شهرستان های ملایر و کبودراهنگ اجرا شده است که این نتیجه همکاری دو جانبه مردم و دستگاه های مسئول بوده است.
عبادیان با بیان اینکه هرگاه مدیران خوبی در اداره اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی بوده‌اند، با تلاش آنها وقف در حوزه سلامت چشمگیر و اقدامات ماندگاری برای بیماران انجام شده است، گفت: در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر و بقیه مراکز بهداشت و درمانی استان اقدامات خوبی در حوزه ساختمانی، خرید تجهیزات پزشکی‌ ‌و هزینه‌های درمانی از محل نیات واقفان صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه هر مجموعه و سازمانی که به بیماران به ویژه بیماران خاص و سخت درمان ‌ کمک کند به خانواده آنان  و دولت کمک کرده است، افزود: بسیاری از خانواده‌ها زیر فشار بار روانی بیماری می‌شکنند و نیاز است افراد متمول به آنها کمک کنند.
عبادیان گفت: متاسفانه در حال حاضر بیماران سرطانی، دیالیزی، قلبی ـ عروقی و... بسیاری روی تخت‌های بیمارستانی هستند و نیاز به درمان و تجهیزات پزشکی دارند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.