با وجود اینکه اعضای شورای شهر از صبح امروز در جلسه انتخاب شهردار مشهد به سر می برند اما هنوز امیدوارند تقی زاده خامسی در این سمت باقی بماند.

رایزنی شهردار در تهران/ دست به عصای اعضای شورا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، جلسه تعیین سرپرست شهرداری مشهد و بررسی برنامه گزینه های پیشنهادی برای تصدی پست مدیریت این کلانشهر از صبح یکشنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر مشهد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در برنامه صبح امروز شورا نوبت ارائه برنامه گزینه های منتخب بود که محقر در این جلسه حاضر نشد و محمدرضا کلایی به ارائه برنامه های خود پرداخت و رایزنی اعضا همچنان ادامه دارد.

یک منبع آگاه  از جلسه انتخاب شهردار  گفت: فشار های بیرونی به اعضای شورا برای اضافه کردن گزینه های قوی برای تصدی پست شهرداری مشهد همچنان ادامه دارد اما باز هم برخی از اعضا امیدوارند تقی زاده خامسی بتواند تا پایان وقت اداری امروز مدارکی دال بر عدم بازنشستکی خود به شورا ارائه دهد.

همچنین بتول گندمی عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد: امروز سرپرست شهرداری مشهد تعیین خواهد شد. 

شهردار مشهد نیز از صبح امروز در تهران به سر می برد تا شاید بتواند خود را از قانون بازنشستگان مستثنی کند. 

کلایی سرپرست شد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: هنوز هم معتقد هستیم این قانون برای شورا ها محدودیت ایجاد می کند. 

محمدرضا حیدری گفت: آقای خامسی شنبه شب در نامه ای بازنشستگی خود را اعلام و خواستار تعیین سرپرست و یا شهردار شد. 

وی گفت: پس از برگزاری جلسه و طبق نظر اعضا آقای محمدرضا کلایی به عنوان سرپرست شهردار مشهد انتخاب شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای انتخاب شهردار ۸ نفر در ابتدا معرفی و نهایتا به ۵ نفر رسیدیم. 

حیدری گفت : از این تعداد ۲ نفر انصراف خود را اعلام و گزینه های باقی مانده به ارائه برنامه های خود پرداختند و بحث های مفصلی انجام شد. 

وی گفت: در هنگام تصمیم گیری آقای آل شیخ نیز انصراف خود را اعلام کرد و در میان دو گزینه آقای کلایی سرپرست شهرداری مشهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.