رئیس بیمارستان طالقانی از عملیات احداث ساختمان چهار طبقه خیر سازشامل بخش‌های دیالیز، سی سی یو، قلب و عروق، جراحی پلاستیک فک و صورت، ترومای سر و صورت، آنژیو و توسعه اورژانس اصلی در این بیمارستان خبر داد.

کمک ۴۰ میلیاردی یک نیکوکار برای تکمیل بیمارستان طالقانی مشهد

دکتر وجدانی در حاشیه پنجاهمین جلسه مؤسسه خیریه شورای مشارکت‌های بیمارستان طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس گفت: هزینه ساخت ساختمان و بخش‌های مورد نیاز توسط نیکوکارآقای حسن مولایی فرد به مبلغ ۴ میلیارد تومان تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت ساخت این چهار طبقه کمبودهای تخت بیمارستانی برطرف شده و ۱۲۰ تخت بستری اضافه خواهد شد؛ همچنین توسعه بخش اورژانس اصلی بر اساس استاندارد داخلی و بین‌المللی و ساخت دیگر بخش‌های مذکور در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ساختمان طب کار نیز با مشارکت خیرین و دختران مرحوم کلاهان (ساخت اورژانس جاده‌ای، همراه، سرای بیمارستان طالقانی، آی سی یو بیمارستان قائم و...) با ۸۰ متر مربع زیر بنا در حال اتمام است تصریح کرد: بیمارستان برای رفع نیاز بیماران باید به دنبال منابع پایدار باشد که در صورت راه‌اندازی واحد طب کار و درآمد زایی برای بیمارستان بخشی از کمبودها و نیازهای بیماران و این مرکز درمانی تأمین خواهد شد.

دکتر وجدانی همچنین ازخرید دستگاه لاندری(لباسشویی) توسط شورای مشارکت‌های مردمی این بیمارستان به مبلغ ۹۰ میلیون تومان خبر داد.

وی از خیرین، نیکوکاران و اعضای مؤسسه خیریه مشارکت‌های این بیمارستان قدردانی نموده و اظهار داشت: امروز باید همه ما دست به دست هم بدهیم و با همکاری و همدلی، از دست اندر کاران حوزه سلامت حمایت کنیم تا مشکلات بیماران بویژه نیازمندان را حل نماییم، زیرا دراین صورت است که می‌توانیم به وظیفه انسانی خود عمل کرده و رضای خداوند را کسب کنیم.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.