یزد - محسن کریمی گفت: دو واحد عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان میبد پلمب و صاحبان آن جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پلمب دو واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی در مِیبُد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان یزد، محسن کریمی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان میبد، اظهار داشت: طی بازدیدهای مستمر صورت گرفته از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، قصابی ها و رستوران ها، در راستای حفظ بهداشت عمومی و امنیت غذایی شهروندان دو واحد متخلف عرضه فراورده‌های خام دامی کشف و پلمب و صاحبان آن جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: پلمب یک واحد قصابی به دلیل کشتار غیرمجاز دام و رعایت نکردن موازین بهداشتی در عرضه گوشت قرمز و عدم توجه به تذکرات مکرر بازرسین بهداشتی و یک واحد متخلف عرضه مرغ و ماهی به علت مبادرت به عرضه مرغ و ماهی خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی، فروش فرآورده های دیفراست شده و عرضه غیر بهداشتی مرغ و ماهی و بوقلمون بوده است.

کریمی تصریح کرد: مردم ضمن خرید از مراکز مجاز و دارای پروانه معتبر، نکات بهداشتی در خرید فراورده های خام دامی را رعایت و هرگونه موارد تخلف مشاهده شده مرتبط با دامپزشکی را به شبکه دامپزشکی شهرستان و یا به سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان یزد گزارش نماید.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.