مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: حل مشکلات حوزه حمل و نقل نیازمند هوشمندسازی ناوگان است.

هوشمند سازی راهکار حل مشکلات حوزه حمل و نقل است

به گزارش قدس آنلاین ، ابراهیم نصری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی شرکت های حمل و نقل خراسان رضوی اظهارکرد:اصلاح رفتار از سوی شرکت های مسافربری به عنوان مهمترین اولویت در برنامه ارتقاء سطح خدمات و حذف پدیده دلالی مورد تاکید میباشد و ساختار نامناسب پایانه مسافربری امام رضا (ع) نباید به عنوان مانعی در تحقق این مهم به شمار آید.

وی افزود: ضرورت خروج از شیوه مدیریت سنتی و توجه و ورود صنف به عرصه حمل و نقل هوشمند به عنوان راهکار برون رفت از وضعیت فعلی خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مسافران خراسان رضوی به دلیل اینکه زائر امام هشتم(ع) هستند باید تکریم شوند و این اداره خود را مکلف و ملزم به تشدید نظارت بر عملکرد شرکتهای مسافربری در نحوه تأمین و ارائه خدمات مطلوب سفر دانشته و برخورد قاطع قانونی با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق مسافرین از طریق کمیسیون های رسیدگی به تخلفات  انجام می شود.

راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: ایجاد وفاق و هماهنگی کامل بین شرکت های مسافربری در اقدام منسجم برای حذف دلالی بسیارمهم و تأثیر گذار است.

جواد وحدتی فرد تصریح کرد: جهت بررسی فوری و برخورد آنی با تخلفات احتمالی شرکت ها شرایط لازم را برای استقرار و برگزاری کمیسیون های ویژه و ماده ۱۲ در محل دفتر ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری امام رضا(ع) ایجاد کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.