همدان- احمدرضا پیش بین گفت: ششمین دوره رقابت‌های فوتسال پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی همدان آغاز شد.

آغاز ششمین دوره رقابت‌های فوتسال پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسم آغاز ششمین دوره رقابت‌های فوتسال پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار داشت: این دوره از مسابقات ، فرصت مغتنمی برای ایجاد فضای همدلی بین دانشجویان  دانشگاه جامع علمی کاربردی است و هدف اصلی  این مسابقه‌ها هم تحقق گرد هم آمدن و آشنایی دانشجویان این دانشگاه با یکدیگر و تبادل تجربه های ورزشی و علمی است.

وی با اشاره بر اینکه  در آینده انجمن های ورزشی و علمی در مراکز راه اندازی خواهند شد و گفت:  همدان شهری است که نامش مزین به پایتخت تمدن ایران است؛ شهری با آوازه تاریخی و بین المللی که بر اساس برگزاری این مراسم فرصت با ارزش آشنایی با فرهنگ و تاریخ ایران زمین را برای شما مهیا کرده است.

ابوالفضل تجلی مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مراسم، گفت: ورزش از ملموس ترین حوزه های فرهنگی و تربیتی است و این مهم در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از سایر دانشگاهها مورد توجه است.

تجلی افزود: برگزاری ۳۴ رویداد  ورزشی در دو سال اخیر و پوشش ۴۶۰۰ نفر در رویدادهای قهرمانی و ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر در برنامه های همگانی، خود موید این مطلب است و نشان از حمایت و همراهی مسئولین دانشگاه در توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی دارد.

محمود تعجبی دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری فوتسال پسران دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی همدان در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت:هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای اخلاق  انسانی در بین دانشجویان است  و  برد و باخت هدف اصلی نیست.

تعجبی  همچنین ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان را از اهداف دیگر این مسابقات عنوان و برای همه شرکت کنندگان اوقات خوشی را در شهر همدان آرزو کرد.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات، دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی از ۳۱ استان کشور در قالب ۴۵۰ نفر شرکت کننده و ۱۴ گروه ورزشی حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.