رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: برای ورود سرمایه گذاران و بخش خصوصی به عرصه اقتصادی کشور باید فرش قرمز پهن کرد؛ چرا که تسهیل کار و تکریم آنها کلید موفقیت و توسعه استان هایی همچون کردستان است.

باید به سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش خصوصی توجه شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عبدالعظیم رضایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در نشست هم‌اندیشی کودکان کار و خیابان ضمن اشاره به اینکه رها شدن کودکان کار در خیابان یکی از آسیب های جدی در تهران است، افزود: این آسیب اجتماعی می تواند  آسیب های دیگری را به دنبال داشته باشد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی به‌ویژه کودکان کار و خیابان را از وظایف مهم دستگاه ها، سازمان ها و نهادها عنوان کرد و افزود: شورای اجتماعی کشور به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه و تبیین نقش و تکالیف هر یک از ارگان های ذی‌ربط مسئولیت را به استانداری تهران محول کرد و مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی راه اندازی شد و اکنون برای افزایش کارآمدی  و بهره برداری مطلوب در راستای این ماموریت مهم همکاری بیشترNGOها ، خیرین و مردم  لازم است.

رضایی افزود: انجام طرح ضربتی در خصوص جمع آوری کودکان کار، راه حل مناسب نیست بلکه باید اعتماد سازی و آگاه سازی صورت گیرد و آحاد مختلف جامعه در کنار سایر سازمان ها و نهاد ها  در رفع این معضل بسیج شده تا بتوانیم آسیب های اجتماعی را از کودکان این مرزو بوم دور نماییم.

معاون سیاسی ضمن اشاره به حفظ حرمت و کرامت انسانی  کودکان کار و خیابان در اجرای طرح ساماندهی گفت: اجرای این طرح باید بصورت تدریجی و با تدبیر انجام شود تا شاهد کاهش آسیب باشیم .

رضایی ادامه داد: برای این منظور اعتبارات لازم پیش بینی  شده و مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی به عنوان مکانی برای غربالگری تاسیس و تجهیز شده است.

در این نشست هجده سازمان مردم نهاد ضمن حضور ، برای مرتفع نمودن مشکلات و مسایل مربوط به کودکان کار و خیابان نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهایی ارایه نمودند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.