رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در سخنانی بر ضرورت تحریم و جرم دانسته شدن هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید و اعلام کرد ملت فلسطین هرگز اجازه عملی شدن توطئه معامله قرن را نخواهند داد.

هنیه: ملت فلسطین هرگز اجازه پیشبرد معامله قرن را نخواهند داد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صبح امروز در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، از جمهوری اسلامی ایران به سبب برگزاری این کنفرانس تشکر کرد.

وی اظهار داشت : از ایران و آیت الله علی خامنه‌ای به خاطر برگزاری این کنفرانس قدردانی می‌کنم که آرزوها و بشارت‌های زیادی با خود به همراه دارد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) که به سبب مانع‌تراشی و کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی نتوانست به ایران سفر کند، به صورت ویدئو کنفرانس در این اجلاس سخنرانی می‌کند.

هنیه گفت این کنفرانس که در ایران در حال برگزاری است، از مقاومت حمایت می‌کند و خطوط قرمز (دشمنان) را در حمایت ویژه خود از ملت فلسطین پشت سر گذاشته است.

وی افزود مسئله فلسطین در مرحله خطرناکی به سبب ادامه پروژه صهیونیستی برای حذف آن به سر می‌برد، دشمن صهیونیستی راهبرد و طرح خود علیه قدس را اجرا می‌کند.

هنیه با بیان اینکه هرگونه طرحی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس  محکوم است، افزود باید هر گونه روند عادی‌سازی روابط در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی با دشمن اسرائیلی جرم دانسته شود.

وی با بیان اینکه باید مانع نفوذ رژیم صهیونیستی در امت اسلام شویم، تصریح کرد ملت فلسطین در هر کجا که باشد، هرگز اجازه عملی شدن توطئه معامله قرن را نخواهد داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در اشاره به طرح خیانتکارانه و توطئه‌آمیز معامله قرن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت : تمام تلاش‌ها برای یهودی‌سازی سرزمین فلسطین، هیچ چیزی از حقایق تاریخ و جغرافیا را تغییر نخواهد داد، ترامپ هیچ حقی ندارد که حتی یک وجب از خاک فلسطین را به دشمن(صهیونیست) بدهد.

هنیه خاطر نشان کرد : جهت قطب نمای ملت فلسطین یکی است و آن، آزادسازی سرزمین است و ما با هر طرفی که در کنار ما برای تحقق این اهداف قرار گیرد، مرتبط هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.