دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: تیم کشتی فرنگی بزرگسالان این استان در مسابقات کشوری به مقام دوم دست یافت.

فرنگی کاران خراسان رضوی نایب قهرمان کشور شدند

به گزراش قدس آنلاین ، خسرو علیزاده روز یکشنبه افزود: مسابقات کشتی فرنگی گروه 'ب' بزرگسالان کشور از اول آذر به مدت 2 روز در زرین شهر اصفهان برگزار شد و تیم خراسان رضوی با تیمهای استان های گیلان، مرکزی، قزوین و ایلام در گروه 'الف' این رقابتها قرار داشت.

وی با بیان اینکه تیمهای استان های اصفهان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و هرمزگان هم در گروه 'ب' این مسابقات قرار داشتند اظهار داشت: تیم اصفهان قهرمان شد و تیم کرمانشاه بعد از خراسان رضوی به مقام سوم مسابقات مزبور دست یافت.
وی گفت: تیم خراسان رضوی با شکرالله شادمان، امیرمحمد یارمحمدزهی، امید قادری فریمانی، سید محمد حسینی، محمدحسن حسینی، علیرضا افتخاری مقدم، مسعود رشیدیان، حسین دامن افشان، اسماعیل رحیمی و سجاد موسوی با سرپرستی حسین رجبی و مربیگری هومن شیدا و محمد دلپیشه در این مسابقات شرکت کرد.
علیزاده افزود: امید قادری فریمانی و علیرضا افتخاری مقدم به ترتیب مقام نخست وزن های 63 و 77 کیلو گرم را به دست آوردند، امیر محمد یار محمد زهی نیز مقام دوم وزن 60 کیلو گرم و محمد حسین حسینی، مسعود رشیدیان و سجاد موسوی هم مقام سوم وزن های 72، 82 و 130 کیلو گرم این مسابقات را از آن خود کردند.

منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.