رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: مشهد تنها شهری است که زائر و گردشگر بدون تبلیغات دارد؛ یعنی هیچ تبلیغاتی برای جذب گردشگر به این شهرصورت نمی‌گیرد و این نوعی شاخص برای این شهر محسوب می‌شود.

مشهد، شهری بدون تبلیغات برای جذب گردشگر
گزارش قدس آـنلاین، حسن حسینی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی گردشگری، صنعت غذا و شیرینی در محل هتل هما شماره یک مشهد اظهار کرد: این نمایشگاه نمودی از فعالیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی است. همچنین نشان‌دهنده این است که اگر فرصتی به بخش خصوصی داده شود این توانمندی را دارد که وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهد.
وی افزود: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها برای شرکت کنندگان نقطه عطفی در روابط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است. شهر مشهد دارای پتانسیل‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری است. شهری است که در آن بیش از ۶۰۰۰ واحد صنعتی وجود دارد و موضوع این نمایشگاه نیز بخشی از پتانسیل‌های شهر مشهد را در بر می‌گیرد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهر مشهد جزء قطب‌های صنعت غذا است و این نمایشگاه می‌تواند به ارتباطات و مبادلات تجاری استان با کشورهای مجاور کمک کند.
حسینی در خصوص نقش گردشگری شهر مشهد بیان کرد: مشهد شهری است که سالانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون توریست، گردشگر و زائر است. نکته بسیار مهم این است که شهر مشهد تنها شهری است که زائر و گردشگر بدون تبلیغات دارد، یعنی هیچ تبلیغاتی برای جذب گردشگر به این شهرصورت نمی‌گیرد و این نوعی شاخص برای این شهر محسوب می‌شود. وی اضافه کرد: همچنین وجود امکانات و مکان‌های تاریخی و بارگاه مطهر امام رضا(ع)   سبب جذب گردشگر به این استان شده است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.