چندی پیش نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که یک سرمایه گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در مجموعه پدیده شاندیز اعلام آمادگی کرده است.

ماجرای سرمایه‌گذار خارجی در پدیده چه شد؟

حجت الاسلام پژمانفر اظهار کرده بود که این سرمایه‌گذار اطمینان داده است با سرمایه گذاری که در این مجموعه انجام خواهد داد مطالبات تمام سهامداران پرداخت خواهد شد. اما مدیرعامل پدیده در واکنش به اظهارات این نماینده در گفت‌وگو با قدس تصریح کرده بود که موضوع سرمایه‌گذار جدید در پدیده را صرفاً از طریق فضای مجازی و سایت‌ها و روزنامه‌ها اطلاع پیدا کردیم باید اذعان داشت که ستاد تدبیر و کمیته اجرایی و مدیران پدیده همواره از حضور سرمایه‌گذارانی که بتوانند مشکل سهامداران را حل کنند، استقبال کرده‌اند.

ابوالفضل انتظاری تصریح کرده بود که اگر سرمایه گذاری بتواند اعتبار و آورده لازم را فراهم آورد و مسئله سهامداران را حل کند، با کمال میل از آن استقبال خواهیم کرد. وی افزوده بود: سرمایه گذاران می‌توانند پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به شرکت منعکس کرده و یا از طریق روش‌های رسمی وارد مذاکره شوند و قطعاً درخواست آن‌ها به محض ابلاغ به ما قابل پیگیری است. از طرفی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این باره گفته بود: همواره از سرمایه‌گذاری جدید در پدیده حمایت کرده‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت.

علی رسولیان در گفت وگو با قدس اظهار داشته بود: سیاست بخش حاکمیتی در مورد مجموعه پدیده این است که از منافع سهامداران پدیده به عنوان صاحبان اصلی این شرکت حمایت کند و در این باره هر اقدامی را که لازم باشد، انجام می‌دهد. وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری جدید در مجموعه پدیده که منافع سهامداران را دنبال کند و بتواند به پیشبرد اهداف مجموعه و استیفای حقوق سهامداران کمک کند نیز حمایت و استقبال می‌کنیم، تصریح کرده بود: درباره موضوع سرمایه‌گذار خارجی که اخیراً از سوی نماینده مردم مشهد مطرح شده است از حجت الاسلام پژمانفر درخواست کرده‌ایم که مشخصات این سرمایه گذار را به ما ارائه دهند تا ضمن بررسی موضوع در صورتی که صلاحیت سرمایه گذاری را داشته باشد با او وارد مذاکره شویم، اما تاکنون نامه‌ای از سوی این نماینده مردم مشهد جهت معرفی این سرمایه گذار به ما ارائه نشده است.

اما حجت الاسلام نصرالله پژمانفر درباره این سرمایه‌گذار و اینکه ماجرای آن به کجا رسید به قدس گفت: نامه‌ای از سوی یک سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در مجموعه پدیده شاندیز به دفتر ما ارسال شد که با توجه به اینکه خودم تخصص بررسی پیشنهاد وی را نداشتم و از طرفی از آنجا که ستاد تدبیر که مسئول اداره و مدیریت مجموعه پدیده است نیز به دلیل اینکه انگیزه‌ای برای حل مشکلات این مجموعه و پاسخگویی به مطالبات سهامداران را ندارند و تنها بهوقت گذرانی و دریافت حقوق خود فکر می‌کنند نیز فاقد صلاحیت لازم برای بررسی این پیشنهاد شناخته شدند، این پیشنهاد عیناً برای دادستان محترم استان خراسان رضوی ارسال شد تا دلسوزانه نسبت به بررسی آن تصمیم گیری لازم را داشته باشند و در صورتی که این سرمایه‌گذار ملاک‌های لازم و اعتبار کافی را در اختیار داشت، نسبت به اجرایی شدن پیشنهاد او تصمیم گیری به عمل آید.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.