معاون علمی و فناوری آستان قدس رضوی گفت: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی طی سال‌ها فعالیت خود کتب پژوهشی و علمی بسیاری تولید کرده است که از آثار اساسی و بنیادی در بحث پژوهش به شمار می‌روند.

کتب بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در زمره برترین آثار حوزه پژوهش هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی‌نژاد نوری معاون علمی و فناوری آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد، ابراز کرد: کتاب‌های منتشر شده توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در میان مخاطب با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
وی ابراز کرد: با توجه به سابقه درخشان فعالیت‌های علمی در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی طی سال‌های گذشته، کتب پژوهشی و علمی بسیار زیادی در این مرکز تولید شده است که از آثار اساسی و بنیادی در بحث پژوهش به شمار می‌رود.
مهدوی‌نژاد با بیان اینکه آثار این مرکز مخاطب خاص دارد و تخصصی است، ادامه داد: امید است در آینده با نیازشناسی و مشارکت متقاضیان این فعالیت‌های پژوهشی به لحاظ کمیت و کیفیت ارتقاء یابد و علاقه‌مندان به دستاوردهای پژوهشی بتوانند به راحتی به این منابع و آثار دستیابی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: این مرکز علاوه بر چاپ کاغذی انتشار کتاب الکترونیکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است، زیرا برای برخی از پژوهش‌ها، لازم است متن برداری و جستجو صورت گیرد که در کتاب‌های الکترونیکی این قابلیت وجود دارد. این مهم می‌تواند به محققین کمک کند که آثار ارزنده‌تری بر مبنای کارهای بنیادی و مرجع تولید کنند.
معاون علمی و فناوری آستان قدس رضوی افزود: یکی از سیاست‌های گذشته چاپ آثار در شمارگان بالا بود که خوشبختانه با استفاده از فناوری‌های جدید سرعت تولید افزایش یافته است.
منبع:آستان نیوز
  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.