۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 632185

ژوزه مورینیو تساوی شیاطین سرخ در زمین ساوتهمپتون را نتیجه عادلانه‌ای می‌داند.

مورینیو: تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی منجر به تساوی ۲- ۲ تیمش در خانه ساوتهمپتون در آخرین بازی شب دوم هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بر عادلانه بودن نتیجه رقابت تاکید کرد.

 سرمربی منچستریونایتد گفت: به نظرم نتیجه کاملا عادلانه است. رقیب شروع بهتری نسبت به ما داشت. به دردسر افتادیم و  خط دفاعی ما با تنها یک مدافع میانی تشکیل شد. تلاش کردیم با بازی دادن ۳ مدافع میانی به جای ۲ نفر،  نقاط ضعف‌ خودمان را بپوشانیم.   این روش کاملا جواب داد و گل‌ها روی یک شوت خوب و یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر رسید. باید در میانه میدان کمتر توپ را از دست می‌دادیم و اگر چنین می‌کردیم، حملات پایدارتری داشتیم. در مسیر انتقال بازی تهاجمی به مهاجمان به راحتی توپ را از دست دادیم تا کار برای بازیکنان ما  در برابر دفاعی ۵ نفره سخت شود. همیشه اعتماد دارم و البته از طرفی هم شکاک هستم چون بارها شده شروع خوبی نداشته‌ایم.  دلیلی برای شکنندگی خودمان داشتیم چون  اسکات مک تومینی و نمانیا ماتیچ در پست غیر تخصصی‌ خودشان بازی می‌کردند. فیل جونز باید خودی نشان می‌داد و به نظرم واقعا خوب کار کرد. 

 مورینیو در پایان افزود: چیزی که در اواخر نیمه اول خیلی خوب انجام دادیم، برقراری ارتباط با بازیکنان هجومی از طریق ساده بازی کردن و سرعت بخشیدن به بازی بود. وقتی بازیکنان درک نمی‌کنند سادگی همان هوشمندی است، داشتن تداوم در حملات دشوار می‌شود. آن‌ها باید وقتی توپ را در اختیار دارند ، تک ضرب یا دو ضرب کار کنند و توپ را سریعا به بازیکنان هجومی برسانند. با توپ لو دادن فراوان در میانه میدان، تحرکی را که معمولا به گلزنی ختم می‌شود، از دست دادیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.