گیلان- دادستان دادسرای نظام استان گیلان گفت: بصیرت یک دید عمیق در درک بهتر حقایق است.

بصیرت یک دید عمیق در درک بهتر حقایق است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان؛ سید قاسم عبداللهی دادستان دادسرای نظام استان گیلان در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت غیرمتمرکز فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه دوره بصیرت یک فرصت خیر، برای درک بهتر حقایق است

وی با اشاره به کارآمد بودن دوره بصیرت در پیشبرد ماموریت‌های پلیس، تصریح کرد: روزآمدی و ارتقاء امکانات پلیس باید همگام با معرفت، حرفه آموزی و بصیرت کارکنان این مجموعه باشد.

دادستان دادسرای نظام استان گیلان با اشاره به آیه ۲۰ سوره جاثیه که می‌فرماید ” منبع بصیرت و دانایی، کتاب قرآن است ” بیان داشت: تمامی راه‌های آگاهی و بینایی توام با عقل و خرد از سوی قرآن است و شرط برخورداری از بصیرت، یقین است.

نیاز به بصیرت در تمام فصول زندگی امری الزامی و ضروری است

در ادامه این مراسم سرهنگ علی اصغر امیری جانشین فرماندهی انتظامی گیلان، گفت: نیاز به بصیرت در تمام فصول زندگی امری الزامی و ضروری است.

سرهنگ امیری با تاکید بر لزوم برگزاری چنین دوره‌هایی برای کارکنان ناجا، افزود: در این دوره‌ها فرماندهان، روسا، معاونان و کارکنان نیروی انتظامی زیر نظر مربیان مجرب مراکز علمی و فرهنگی کشور، آموزش‌های لازم را با هدف افزایش سطح بینش سیاسی و دینی فرا ‌می‌گیرند.

این مقام انتظامی دوره بصیرت را یک توفیق الهی برای کارکنان نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت اثرات مثبت و قابل توجهی در تعالی معنوی کارکنان پلیس دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.