خراسان شمالی-مدیران و کارکنان مخابرات استان در بجنورد، به همراه اعضای خانواده‌ها با حضور در بوستان شهربازی، ضمن پیاده روی خانوادگی، با شرکت در مسابقات و فعالیتهای ورزشی مختلف از جمله مسابقات تیر و کمان، تنیس روی میز، فوتبال دستی، طناب زنی و... با یکدیگر به رقابت دوستانه پرداختند.

برگزاری دومین همایش سراسری "پیاده‌روی خانوادگی مخابرات" در خراسان شمالی+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، به منظور تقویت روحیه و شادابی و نشاط کارکنان شرکت مخابرات ایران، همزمان دومین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی مناطق مختلف مخابراتی سراسر کشوردربجنورد، در فضایی پر نشاط وشاداب، برگزارشد

همایش سراسری «پیاده روی خانوادگی مخابرات» در بجنورد مرکز استان، با حضور خانواده بزرگ مخابرات و با هدف ایجاد روحیه و نشاط و شادابی بیشتر کارکنان، در محل پارک مهربانو شهربازی برپا شد.

بنا به این گزارش مدیران و کارکنان مخابرات منطقه خراسان شمالی در بجنورد به همراه اعضای خانواده های خود با حضور در بوستان شهربازی ضمن پیاده روی خانوادگی با شرکت در مسابقات و فعالیتهای ورزشی مختلف از جمله مسابقات تیر و کمان، تنیس روی میز، فوتبال دستی، طناب زنی و... با یکدیگر به رقابت دوستانه پرداختند.

در حاشیه این همایش بزرگ، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و سرگرم کننده برای کارکنان درفضایی مفرح و پرنشاط، همچون ایستگاه نقاشی با گواش برای کودکان، برنامه های اجرای موسیقی و ضرب ورزش باستانی، تقدیر از کارکنان برگزیده در نظام پیشنهادات، کارشناسان فنی حاضر در عملیات توسعه ظرفیت ژنراتور مرکز پرظرفیت مخابرات استان، تجلیل از بازنشستگان و اهداء جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان حاضر در مراسم  برگزار شد.

همچنین تقدیر از کارکنان واحدهای تجاری، روابط عمومی، امور مشترکین و مرکز تماس ۲۰۲۰مخابرات استان و تقدیر از برگزیدگان مسابقات ورزشی و... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است در ادامه این گردهمایی شاد و نشاط آور، ضمن نظر سنجی از کارکنان حاضر در این مراسم، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در نظرسنجی هدایایی به رسم یادبود اهداء و در پایان با توزیع آش محلی، کدو، لبو  و باقالی از حاضرین پذیرایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.