مراسم بزرگداشت هشتاد و یکمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) با حضور مردم و مسئولان شهرستان کاشمر در آرامگاه این بزرگمرد دیانت ‌و سیاست برگزار شد.

موضوعاتی که در مجلس در دستور کار قرار می گیرد اولویت امروز جامعه ما نیست

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی سخن گفت.
وی افزود: آیت الله مدرس(ره) بر این باور بود که باید برای آینده کشور، افق و چشم انداز ترسیم کرد و دائما در این مسیر نگاهی جامع و آینده نگر داشت.
پژمان فر تصریح کرد: اتکا، اعتماد و توجه به نیروهای داخلی از دیگر ویژگی های مرحوم آیت الله مدرس(ره) بود که نیاز امروز کشور نیز همین است.
وی گفت: در دوره حکومت رضاخان این باور و اعتقاد در حال گسترش بود که باید از نوک سر تا ناخن پا غربی شویم و شهید آیت الله مدرس در مقابل این طرز تفکر ایستاد و مبارزه کرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نسخه‌های غلط حکومت پهلوی ما را به غرب وابسته کرد و حتی اکثر مواد غذایی ما وارداتی شده بود، امروز نیز متاسفانه برخی در کشور به دنبال همان نسخه هستند.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مردم را ولی نعمت خود معرفی کرده‌اند، گفت: اگر مسئولان می‌خواهند از ظرفیت مردم برای حل مشکلات کشور استفاده کنند باید حقوق ملت را پیگیری کنند و مطالبات آن‌ها را جدی بگیرند.
وی اظهار داشت: متاسفانه گاهی موضوعاتی در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار می گیرد که اولویت امروز جامعه ما نیست و برخی نمایندگان حتی رای خود را پنهان می کنند که این کار دور از شان نمایندگی و وکالت مردم است.
حجت الاسلام پژمان فر در پایان گفت: امیدواریم با همدلی، همراهی و همت دولت، مجلس ‌و قوه قضاییه معضلات مردم و کشور حل شود.
در ابتدای این مراسم حاضران بر سر مزار شهید آیت الله مدرس(ره) و مزار شهدای شهرستان کاشمر ادای احترام کردند.
 منبع:آستان نیوز
  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.