سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که روز چهارشنبه آینده نشستی را در سطح اعضای دائم خود به منظور اتخاذ یک موضع اسلامی واحد و یکپارچه در قبال قانون نژادپرستانه "کشور یهودی" که در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، برگزار خواهد کرد.

نشست سازمان همکاری اسلامی برای بررسی قانون "کشور یهودی"

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این سازمان تاکید کرد که هدف از برگزاری این نشست، بحث و بررسی قانون نژادپرستانه کشور یهودی و اتخاذ موضعی واحد و یکپارچه در مورد آن است.

سازمان همکاری اسلامی بیان کرد که تصویب این قانون نژادپرستانه اقدامی در راستای ادامه تلاش های رژیم صهیونیستی برای پیاده کردن سیاست یهودی سازی، پاکسازی نژادی و نادیده گرفتن موجودیت، هویت، تاریخ و حقوق مشروع ملت فلسطین است.

این سازمان همچنین تاکید کرد که قانون مذکور، بی اعتنایی آشکار به خواسته جامعه بین الملل و قوانین و معاهدات بین المللی و قطعنامه های ذی ربط است.

تصویب قانون نژادپرستانه کشور یهودی با مخالفت و اعتراض گسترده فلسطینیان و محافل اسلامی و عربی همراه بوده است. بسیاری از کشورها و شخصیت های فلسطینی، اسلامی و عربی ماه می گذشته تاکید کردند که تصویب این قانون، تلاشی دیگر از جانب رژیم اشغالگر صهیونیستی برای زیرپا گذاشتن حقوق ملت فلسطین است. در مقابل صهیونیست ها از تصویب چنین قانونی استقبال کرده و آن را گامی دیگر در جهت پیاده کردن خواسته ها و آموزه های جنبش صهیونیزم دانستند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.