نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: قرار است جلساتی به صورت مستمر و دو ماه یک بار در حوزه مسائل آب مشهد با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود.

جلسات مستمر حوزه آب مشهد با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به جلسه با وزیر نیرو اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با وزیر نیرو داشتیم و چند موضوع با توجه به شرایط حوزه انتخابیه مشهد پیگیری شد؛ یکی موضوع برنامه‌هایی بود که با توجه به شرایط پیش آمده در اقلیم مشهد به ویژه در حوزه کم آبی باید مورد بررسی قرار می‌گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه در این جلسه برنامه‌های سال 98 در حوزه آبی مشهد با وزیر نیرو مطرح شد گفت: همچنین چند جلسه مشترک قبل از این جلسه با آب منطقه‌ای و آبفای مشهد داشتیم که در قالب پیشنهاداتی بسته بندی و به وزیر نیرو منتقل شد و ایشان نیز نسبت به این موضوعات نظر مساعدی داشتند.

پژمانفر گفت: تصفیه‌ خانه‌ها و انتقال عملیاتی پساب‌های تصفیه شده یکی از موضوعات بود که قرار شد به صورت ویژه بررسی شود؛ موضوع دیگر در ارتباط با مسئله پیش بینی منابع آبی برای مشهد بود که در این زمینه نگرانی‌هایی برای سال 98 وجود دارد؛ تخریب چشمه‌هایی در دشت مایون و جنوب مشهد و ارتفاعات نیز در این جلسه مطرح و قرار شد مورد بررسی از سوی وزارت نیرو قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تحویل آب‌های تصفیه شده کامل به کشاورزان و جایگزینی آن با آب کشاورزی نیز مطرح شد؛ علاوه بر این موضوع مشکلات آبی حوزه شهرستان کلات نیز مطرح شد و قرار شد تا یک ماه آینده آب منطقه‌ای استان در مورد مشکلات کلات گزارشی را آماده کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس بیان کرد: از ایشان خواستم جلساتی را به صورت مرتب به ویژه در حوزه مسائل آب مشهد با حضور مدیران این حوزه برگزار کنند و قرار شد این جلسه در یک ماه آینده برگزار شود و سپس دو ماه یک بار این جلسات ادامه داشته باشد و این، اتفاق بابرکتی است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.