رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۴۸ کیلوگرم انواع موادمخدر (حشیش و تریاک) از سوداگران مرگ خبر داد.

کشف ۴۸ کیلوگرم حشیش و تریاک از قاچاقچیان در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۰۰ چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در محدوده بهشت زهرا (س) به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر به راننده خودرو مذکور دستور ایست دادند، اما راننده با افزایش سرعت خودرو خود اقدام به فرار کرد و به سمت اتوبان تهران – قم متواری شد.

با آغاز تعقیب و گریز، مأموران کلانتری با استفاده از تجهیزات هشداری چندین نوبت به راننده پژو ۴۰۵ دستور ایست دادند، اما وی کماکان با افزایش سرعت به مسیر خود ادامه داد.

در ادامه تعقیب و گریز، مأموران جهت متوقف کردن پژو ۴۰۵ چندین بار به شلیک تیر هوایی اقدام کردند که در ادامه یک خودرو سواری تیگو به مأموران نزدیک شد تا مانع از ادامه تعقیب خودرو ۴۰۵ توسط واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر شود که در این زمان با اقدام سریع مأموران، لاستیک‌های خودرو تیگو مورد هدف قرار گرفت و این خودرو در محدوده اتوبان به ناچار متوقف شد.

واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه تعقیب و گریز خودرو پژو ۴۰۵، لاستیک‌های عقب این خودرو را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که راننده پژو با توجه به سرعت زیاد خودرو و ناتوانی در کنترل آن، با گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد و متوقف شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به دستگیری سرنشینان هر دو دستگاه خودرو تیگو و پژو ۴۰۵ با شلیک مأموران تصریح کرد: مأموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر پس از دستگیری سرنشینان هر دو دستگاه خودرو تیگو و پژو ۴۰۵، در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ موفق به کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش و ۲۰ کیلوگرم تریاک شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.